alene pappa Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Jaja, da ser det ut som om man skal gå nok en høst og vinter i møte i ensomheten da. Hadde ett sterkt håp og ønske om å treffe ei i løpet av våren eller sommeren, men sånn gikk det altså ikke. Vet liksom ikke helt hva som skal til for å treffe noen da, men om noen ønsker å bli kjent mer og kanskje møtes uforpliktende så er det bare å skrike ut. he he... Har en sønn på 6 år som bor med meg så kanskje noen vil finne på noe innimellom hvertfall. Vi bor på østlandet da, ved Lillestrøm... Eventuelt legge til på msn om noen vil skravle der.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Hei alene pappa... Har sett på profilen din,kansje du skulle byttet bilde?? Synes du ser litt streng ut på det bilde ;0) Klem og lykke til;0)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Ikke gå rundt og ønske det så sterkt, er mitt råd:) Jeg har selv vært alene i mange år, og jeg liker det selv. Likevel kommer den følelsen av og til av at det hadde vært fint med en kjæreste. Kjente det som du gjør, tidligere. Men å føle seg deppa hver høst fordi sommeren ble like lite innholdsrik på denne fronten som før, hjelper ikke og er ikke gøy. Ting kan da skje om høsten og vinteren også. Vår og sommer har ikke enerett på romanser, vet du;) Jeg har faktisk en litt løselig avtale til helgen(litt sånn "gi lyd om du er ute"), og da er det en som jeg ikke helt vet hvor jeg har;) Jeg var sammen med ham en meget kort periode for mange år siden. Men han var for ung den gangen. Ca 5 år yngre enn meg er han. Og de siste månedene har han tatt litt kontakt på SMS igjen. Første var en gang han var på fest, og hadde "tatt motet til seg, og ville sende en mld fra hjertet", som han skrev;) Så kom det noen til her for en ukes tid siden. Ikke så romantiske, men det kom da frem at han var skuffet over å ikke møte meg ute sist han var ute, og at han alltid kikket etter meg:) Så ting kan skje om høsten også, som du ser:) Nå vet jeg jo ikke hva det er han mener eller tenker, men vi får se om jeg møter ham ute til helgen;) Slappe av og ikke være for ivrig, er egentlig mitt råd til deg. Smil og vær blid og omgjengelig. Det er slikt som blir lagt merke til. Og høflig, det er viktig:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Det er nok dessverre mange damer som skygger unna en mann som er alene med barn. De ser for seg at de må gå inn i mors rolle, dvs at mannen dytter omsorgsoppgaver over på dama når hun først er kommet i hus. Ikke alle er interesserte i det, og da skygger de heller unna. Har hørt endel eksempler på at dama må opp med mannens unger i helger og ferier, mens han bare sover videre. Hun får ofte ansvar for frokost, oppfølging av lekser, fritid osv. Så blir du kjent med en dame, forsikre henne om at det ikke blir sånn da
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Bildet et fint det og jeg tror ikke kvinner skygger unna alenefedre, men det er nok mye vanskeligere å få møtt noen . Har du prøvd datenettsteder som blink og sukker? Jeg er nok noen få år for gammel for deg .
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Må si meg enig om at du ser litt streng ut på bildet, godt forslag å bytte det ut En venninde av meg har prøvd nettdating og anbefaler det. Tror det er like greit å møte en på nettet som i virkeligheten. En er jo som regel edru og får litt mer innsikt i personligheten osv. via nettet en det man gjør på byen. Må si meg uenig i at mange kvinner ikke vil gå inn i et forhold til mann som har barn fra før. Har nettopp truffet drømme prinsen og han har ikke bare 1 barn.. Men 3 og det er ingen hindring for et forhold syns jeg. Og din gutt er jo stor så ville tro det ville være lettere nå en når han var liten.
alene pappa Skrevet 22. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2009 nettdating er nok vesentlig lettere for damer enn oss menn. Mens vi kanskje får ett brev eller post hver mnd så får dere 50 om dagen eller noe har hvertfall hatt lite hell på slike sider...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 Kanskje det hjelper å være litt mer positiv?Syns du er inne her med jevne mellomrom og bare klager jeg..klagete menn er ikke attraktivt! Finn deg en tenåring som kan være barnevakt fast,kom deg ut-treningsenter,byen,til venner..Man treffer ofte noen gjennom andre venner:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 23. september 2009 #9 Skrevet 23. september 2009 Her inne finner du de samme damene som klager hver eneste uke, at en mann velger å klage 3 ganger i året ser i allefall ikke jeg på som noe negativt. Han er visstnok alenefar som resten, og som mange andre her så har vel han også problemer med å komme seg ut når barnet har lagt seg.
Gjest Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 Den blir ikke mer ensom enn hva du gjør den til;)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #11 Skrevet 24. september 2009 Herregud, med slike svar hadde jeg nok lett et annet sted enn her inne om jeg var ham..
bli kjent Skrevet 24. september 2009 #12 Skrevet 24. september 2009 heisan kjære deg.... enig med deg en blir litt ensom iblandt, men når du minst venter det vil nok det dukke opp en dame skal du se...det hjelper og være sosial være med venner.Har selv en datter på 5 vi bor i Bergen.ta livet med ro kjærligheten kommer nok......... klem fra meg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. september 2009 #13 Skrevet 24. september 2009 ta med barnet ditt på lekeplasshopping. pluttselig står det en alenemor på en ensom lekeplass et sted, med et barn som blir barnet ditt sin bestevenn
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #14 Skrevet 26. september 2009 Skjønner at du er lit lei deg over dette, men er faktisk enig med en del av svarene. Det å være "desperat" er meget lite attraktivt. Den dagen du slutter å lete dukker det helt sikkert opp noen. Prøv å avfinn deg med situasjonen og begynn å trives i ditt eget selskap. Jeg hadde også byttet ut bildet, trenger vel ikke se så sur ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå