Gå til innhold

Da er dåpen unnagjort...

Anbefalte innlegg

..og deilig er det. En fantastisk dag på alle måter.

Lillegull var eksemplarisk og helt nydelig i sin over 100 år gamle dåpskjole:) Deilig mat og glade mennesker. Mange flotte gaver.

I morgen er det restefest med gode venner. Men etter det skal det bli deilig å slappe av og vite at nå er jeg ferdig med dette også:)

Lykke til med forestående dåp alle dere andre:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140695054-da-er-d%C3%A5pen-unnagjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med overstått!

Kjenner jeg blir stressa når jeg tenker på alt som skal gjøres før lillegutt døpes på søndag. Har strøket alle duker og skjorter i dag da, men lista blir liksom ikke noe kortere. Og ikke synes jeg at jeg kan kutte ut så mye heller. Mat må en jo ha og siden selskapet skal være hjemme, må jeg nesten vaske og rydde. Oioi. Men vi gleder oss!

Tusen takk!

Mye å gjøre før dåp ja. Hadde laget meg ei eviglang arbeidsliste selv jeg med blant annet takvask, boning av gulv, vaske kjøkkeninnredning, luke blomsterbed m.m. Innså etterhvert at jeg umulig kunne greie å gjøre dette i tillegg til alt det andre jeg skulle gjøre, så jeg kastet hele lista. Det var deilig!

Mamma lærte med at det viktigste er at drikkeglassene er blanke og at vinduene og sølvet er nypusset. Ingen vet om du har vasket oppå skapene eller kun tørrmoppet gulvet. Glad jeg sparte vaskingen til etterpå for da var det kakesmuler gnidd ned i gulvet overalt.

Kos dere på den store dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...