Gå til innhold

I dag fikk jeg sjokk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 1 1/2 år hadde klart å komme seg ut av vogna, med selene på, bare festet litt annerledes (tydeligvis ikke bra nok!)... Hun skulle sove dopp og vi hadde på babycallen. Hørte noen lyder og at hun pratet litt. Men hun bruker jo ofte litt tid på å falle til ro. Etter en stund når det hadde vært stille en stund, gikk pappa´n for å sjekke og da fant han henne i yttergangen der hun holdt på med sko!!:0

Hun hadde klart å komme seg ut av selene, tydeligvis hele kroppen oppover og føttene opp av selene og klatret ned trygt fra vogna.. Valgte heldigvis å gå inn da, og ikke ned på veien eller noe.. Det hadde jo regnet ut, og hun var helt tørr på føttene, så hadde gått rett inn. Er en platt utenfor ytterdøra der vogna står med tak over, så der var det tørt.. Og ytterdøra sto jo på gløtt så hun heldigvis kom seg inn.

Herregud så sjokkerte vi ble! Fikk oss en god vekker på at vi må ha de selene festet på en annen måte, fordi de var festet litt slakt og lenger ned enn ovenfor skulderene hennes pga hullene i posen. Har vi de der er det lettere å ta den ut av vogna ved behov. Hadde jo da pose hun lå i og trekket på vogna over, men neida, det var ingen hindring!;P

Jaja, det gikk heldigvis bra!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det trur jeg på! :) Måtte nesten le litt.... Her om dagen fant jeg jenta mi oppi sportsvogna si, da hadde ho klatret oppi der selv... Og så glad for at ho hadde klart det :) Ser nå at ting må passes mer på, når ho klatrer så fært :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...