Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld.

Jeg er litt fortvilet fordi jeg ikke finner goretex sko til jenten min i liten nok str. Hun går i bhg, og derfor bør hun ha noen vanntette sko. Hun går ikke selv enda, men det nærmer seg. Støvler er ikke aktuelt. Noen som har noen tips hvor jeg kan få tak i dette? Var på barnas hus, men der hadde de bare str 20.

Skrevet

Selv vet jeg ikke om noen sko i 18-19, men hvis jeg var deg ville jeg heller brukt noen vanntette fotposer frem til hun kan gå selv. Vi har noen fra reima som er kjempegode, men vet at også reflex og flere andre har det.

Skrevet

Det var ganske vanskelig, husker jegslet med å finne små nok sko til jenta mi... Vi måtte bare dra rundt å titte, eller ringe...

Så tilslutt visste jeg hvem som hadde et bra utvalg av små str og ikke... :) Det er en skobutikk i mitt nær område som er veldig flinke på å ta inn i mindre str... Men jeg er ikke god på skobutikk navn! :(

Bor du i Østfold?

Skrevet

Vi brukte også fotposene fra Reima før hun gikk. Varme, vanntette og de puster. Men hun hadde også bare str. 19 da hun begynte å gå. Vi kjøpte et par Nike sko. Det er jo ikke gore tex, men "water resitant". I tillegg impreginerte vi dem med spray, og det holdt fint. Skal sikkert ikke sitte oppi en vanndam;)

De er litt høye i skaftet og med snøring. Likte de så godt at vi kjøpte samme type nå i høst:) (første paret kjøpte vi på senvinteren). Vi har kjøpt de hos Sport 1. Rundt 400,-.

Skrevet

Vi fikk beskjed i barnehagen om å kløpe gortexsko selv om vi hadde Reimatec fotposer. Han kan ikke gå selv ennå, men er veldig interessert i å trene:-)

Vi har funnet noen veldig bra gortexsko på Skoringen i små størrelser. De var dyre, men det var de som ble anbefalt i flere butikker. Veldig lette og egnet som de første skoene. Er en av de få med snøring, noe som er en fordel for oss. (Han river de ellers av). Skoene heter: Superfit.

Skrevet

Jeg har også ei jente med små ben, og ikke lett å finne sko. Spessiellt ikke vintersko :S... Jeg har et par vintersko (tror de heter superfit) fra barnashus og de var veldig små å str. så vi vurderte neste 21.. men endte med 20. (Hun bruker 18 i andre sko). Ta ut sålen på skoene og la henens tå på denne, da skal det være 1,5 cm plass igjen.

Men i vinterskoene er jo alt for varme nå... så de i barnehagen anbefalte reima posene så lenge... var ikke nødvendig å kjøpe andre sko. Her både krabber og går snuppe... men de hadde bedre erfaring med Reimaposene enn gummistøver ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...