Ranveig R Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Andre som har plukka med seg det heftet hos Rema 1000? Synest det er heilt genialt! Vi har i lang tid ikkje hatt nokon rutine på middagen, og så blir det lett at vi et det same om igjen og om igjen. Lite variasjon. Men NO blir det andre bollar gitt, takka vere det heftet ) I går hadde vi pølsegryte, i dag hadde vi wok med svinekjøt, grønsaker, chili og naturris. I morgon får eldste velge middag (bursdag), så då blir det pølse og potetstappe med gulrøtter og agurk til. På tirsdag blir det purredampa laks trur eg. Dette heftet blir nok grunnsteinen får våre nye og bedre middagsrutinar og no GLEDER eg meg til å lage middag! Får håpe det varar...
Poteto Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 fikk du det i posten eller får du det i butikken? eg og vil ha! liten fantasi her vettu.
cilles Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Det ligger i butikken her i alle fall. Enig med Ranveig. Kjempefint hefte, middagene ser gode ut, virker som de er enkle og raske å lage. At de er billige er jo også fint. Håper de lager flere slike :-)
Lene~mor til tre Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Ser det ligger oppskrifter og tips inne på www.rema.no om disse middagene til under 100 kr også
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 tusen takk for tips. skal ta meg en tur til rema i morgen den dag!! Dette er noe jeg virkelig trenger:))
*gruffalo* Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Hadde de gratinerte potetene med røde pølser i dag, var veldig godt:) Har hørt mange som har prøvd litt forskjellig, og de har vært veldig fornøyd!!
blond Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Er middager under 100 kroner billig? Veldig sjelden vi har middager som koster mer enn 100 kroner.
*gruffalo* Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Nei, tror nok at de fleste middager egentlig koster under 100,- Ikke middagene som er det dyreste jeg handler i butikken;) Men er jo mange middager der til langt under 100,- også. De er fra 40,- til 100,- tror jeg det stod. Men er jo alltid kjekt med nye tips da:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. september 2009 #10 Skrevet 22. september 2009 hehe...blond, det er jo sant, egentlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå