Gå til innhold

Brio Sing erfaringer?

Gulline, mirakelgutt og spire!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg anbefaler deg å lese om vognen på barnevognguiden,no, der står det masse brukererfaringer om de fleste vogner. Ta deg også en tur innom forumet der, koselige jenter som helt sikkert har noen råd til deg!

Har selv hørt at vognen er litt stiv.... Men da jeg ikke har hatt den selv er det ikke så lett å hjelpe deg :)

Jeg skjønner at du vurderer vognen, det er en utrolig billig vogn nå :-) Det er jo under halv pris av hva Go koster.Jeg hadde denne vogna en kort periode og angrer egentlig på salget. Den er utrolig stabil og god å trille på asfalt og grus, ingen terrengvogn, men alle trenger jo ikke det.. Den er noe bredere enn de fleste andre mellom bakhjulene, men er du ikke vant til en annen vogn fra før så tenker du ikke mye på det. Bagen brukte jeg ikke men den så helt grei ut, middels i størrelsen. Sportsvogndelen har en liten bakdel bare synes jeg, at solskjermingen ikke er så god. Men man kan kjøpe en enkel solskjerm ekstra for rundt 100,- som løser dette. Vognen blir veldig flat sammenslått og er god å bære sammenklappet. Vekta er vel sånn midt på treet, og vogna virker veldig solid. Flott at man kan ha barnet vendt begge veier. Det er fort gjort å snu setet, selv med barnet oppi.Bumperbaren var lett å åpne på ene siden (eller ta av) når barnet skulle ut, noe jeg absolutt savner nå på vår nye vogn (TFK Joggster X). Alt i alt veldig mye for pengene synes jeg. Vognen selges på svenskegrensa (Babyproffsen Nordby) for litt over 3000,,- NOK , det er 2008-modellen (som man ikke kan feste bilstol på)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...