♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Pusser opp og en av hjelperne har klart å tråkke i malingssøl og laget fotspor flere steder. Prøvde å få det vekk med white sprit, men gikk ikke så bra. Belegget er vinyl og litt ruglete... Noen tips?
prekæs Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Stålull, og går ikke det tar reprin det. (malingfjerner) Jif og gryteskrubb kan også prøves. Ikke la malingen få herde for lenge før det fjernes.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Prøvd matolje??
WildPrincess Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 pampers våtservietter er også skremmende effektivt på malingsflekker....
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 20. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2009 Takk for svar! Skal prøve tipsene :-) Malingen er desverre herdet, oppdaget det først i dag og dette må ha skjedd i forrige uke en gang. Bor ikke i huset vi pusser opp.. Er det for sent da, eller kan enda malingsfjerner fungere tror du?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Jepp og det er pga oljen. ) Olje er skånsomt og mer effektivt enn white spirit for å få vekk oljemaling fra hender ihvertfall!
prekæs Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Stålull nærmest pusser vekk flekker. Jeg har brukt sandpapir og jeg, men det var på fliser. Malingfjerner tar det meste, selv gammel maling. Våtservietter ville jeg prøvd. Hører malere bruker slike til å fjerne maling på hender.
Kari Trestakk Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Kjøp penselrens! Utrolig effektivt både for å rense pensler som har tørket inn, og for få vekk oljemaling fra klær og andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå