Gå til innhold

Hei hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt 5 Icsi forsøk bak meg eller rettere sakt 3 fullførte og 2 avbrutt.

Vi har nå hatt en pause på 1 år og hadde egentlig lagt alt dette bak oss, men så har vi nå pratet en del del fram og tilbake og har vært på forsamtale hos Hausken og har sakt at vi skal prøve 1 siste gang.

Skulle egentlig hatt forsøket hos han denne mnd men så har vi utsatt det og har gått i tenkeboksen igjen og lurer på om vi først skal prøve det ENE egget vi har på frys i porsgrunn.....

Hva ville dere gjort? jeg er så usikker, det er jo kansje ikke sikkert det klarer opptiningen engang, og siden det bare er ett så er jeg veldig veldig usikker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøvd det egget som ligger på frys. Det vil enten funke, eller ikke gjøre det. Funker det, er alt greit, du slipper å gå gjennom alt det et forsøk innebærer. Funker det ikke, kan du velge å begynne på nytt forsøk. Det er ingen grunn for å la det ligge på frys bare for å ligge der. Krysser labbene for deg, at du lykkes uansett hva du bestemmer deg for. Det er tøft det der! Klem

Skrevet

Jeg hadde gått runden hos Hausken.

Nå trenger du en opptur, og det tror jeg du vil få hos Hausken uansett resultat. Fryse-egget kan du alltids benytte senere.

Skrevet

Hei!

Jeg er enig med Moster1. Lykke til med valget!

Skrevet

jeg ville gått for Hausken;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...