MammaHåpet Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 eh...tvilsomt...man har jo ikke egglösning om man er gravid...
Hege72 Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Hei! Ja, det har jeg hørt. Det har blitt skrevet om det her før, har jeg lest.
Mamma`n til Sandra Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Jeg testa med en el test en gang bare for å se. Den ble positiv. (fryseforsøk) tok så en graviditets test men den var negativ. men fikk positiv graviditetstest noen dager senere. Vet om flere som har testa positivt med el test ved graviditet, men ikke sikkert det fungerer på alle da
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Ja det kan den være. (Du kan lese om det på www.pernille.info under "tester").
nifficat Skrevet 21. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2009 Tusen takk for svarene, jenter :=) Klem
lindynatt Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Den kan men obs, jeg fikk positiv el test og trodde jeg var gravid, graviditetstesten viste negativ og noen timer senere kom tr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå