pip pip Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Hei Er det noen som har erfaring med TFK sine vogner. Har sett på joggster twist og har hørt at de er så fine for barnet har god plass til å vokse i den.
wonki Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 eneste negative med denne vognen er at man ikke kan har barnet mot seg når de får over i sportsdelen. ellers er den bare positiv. veldig god plass, go demping, lett, liten sammenlagt osv osv. jeg har lange gutter så har hatt en teutonia spirit nå som mellomvogn fordi de ikke passet dypvogn etter 4 mnd og litt tidlig å legge de vendt fra seg. men teutonia er utrolig korte i forhold og min gutt på 5mnd og 72 lang sitter nesten i kalesja når han sitter. så tfk er max der altså
pip pip Skrevet 20. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2009 Vi så på teutonia også. Men siden dette er førsteman har vi ingen anelse om lengden babyen kommer til å få så derfor tenkte jeg på tfk. Er greit å ha en vogn hele veien (greit for meg å tenke nå hehe kommer sikkert til å forandre mening) Ja er et lite minus det at vi må ha barnet fra oss, men har mest lyst på en trehjuling med svingbart forhjul. Bor i byen og har mange hushjørner vi må rundt takk for svar. Det er godt å høre at andre er fornøyd med tfk jannicke
Nenya^juni2010 Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Vi er kjempefornøyd med vår TFK og med den nye multi x bagen får en vendbar sportsdel og. TFK sier selv at denne skal kunne brukes til barnet er 18 mnd.
akicha Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Men, kan man bruke multi X-bagen på den gamle tfk'en? Eller passer den bare til de nye?
epla Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Multi x-bagen skal kunne brukes på den gamle joggster twist også, ja. TFK melder imidlertid om store forsinkelser på dette produktet, siste nytt er at den forhåpentligvis kommer på markedet i løpet av første halvår 2010.
epla Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Jeg elsker min TFK og kommer aldri til å bytte den ut. Ja, det var veldig uvant å ha snuppa vendt fra seg rett etter at vi hadde gått over til sportsvogndelen. Men etter noen trilleturer gikk det helt fint! Hun ligger så godt og følger med på alt som skjer i den store verden. Vi har ei lang frøken, men vogna kommer til å vare ut hele vognperioden. Den er super å trille, lett å legge sammen/ slå opp og blir liten sammenlagt (får plass til stor bikkje på 35 kilo og vogna i bagasjerommet på bilen). Det skal innrømmes at handlekurva er håpløs å komme til når setet er i liggestilling, men det tror jeg gjelder de aller fleste trehjulinger. Jeg har kjøpt kroker fra Tinkafu hvor jeg henger poser som ikke er altfor tunge. Vi triller tur på asfalt, grus og skogsvei uten problemer. Vogna fungerte også fint på vinterføre - forhjulet kan jo låses, men jeg syntes faktisk det var lettere å komme seg fram på snø når det var ulåst. Mange er skepiske til trehjulinger pga veltefare, men det har jeg aldri vært redd for. Går tur med bikkja ved siden av, ingen problem. Mange er negative til TFK pga utseendet, og jeg skal gladelig innrømme at den ikke er den flotteste vogna å se på med sin store kalesje og mange glidelåser. Men for meg spiller det ingen rolle så lenge jeg er fornøyd med den i praksis - og det er jeg virkelig! Du gjør et godt valg med TFK. Lykke til!
Makko med to små gutter Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 Jeg er veldig glad jeg byttet fra tfk'n til en emmaljunga city cross! -Byttet først og fremst fordi jeg ønsket en STABIL vogn. Jeg vil kunne gå fra mini og være tygg på at vogna står der når jeg kommer tilbake (har noen venner som opplevde at tfk'n ikke gjorde det, med tragisk resultat). Har flere ganger opplevd at den har holdt på å tippe sideveis på tur med hund, og en jakke på håndtaket er nok til at vogna blir ustabil bakover. -Men den er sikkert ikke noe verre enn andre 3hjulinger. - Det er mye kosligere å gå tur med barne vendt mot meg! Vi tuller og tøyser mye nå, men med tfk'n gikk vi liksom bare tur. -Mini var aldri utrygg eller noe med tfk'n, men det er morsommere nå! Mini sitter også mye bedre i city crossen. -Greide aldri helt å bli venn med disse glidlåsene - Vogna er lite lun, så stormtrekket var mye i bruk. MEN vogna er stor, sikkert ikke noe problem å ha en 3åring i den. Den er godt å trille. også på vinter'n. Jeg ville valgt city crossen hvis jeg skulle hatt ny vogn, Ikke tyngere å trille, og tar like liten plass sammenlagt (i bilen går den fint ved siden av hundeburet). Mulig jeg får problemer med vogna når han blir 3, men da har han ikke det store behovet for å bruke vogn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå