grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 har skikkelig problemer med å skille el slim og spermrester... ca 24 timer etter sex så kommer d eggehvite slim ut av meg... syns d er skikkelig vanskelig å skille el slim ut fra dette....
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Håpløst faktisk. Jeg har ikke peiling. Har gitt opp den biten. Prøver å få en peil på el ut fra stikking nede i sidene.. og såre/ømme bryst og brystvorter.. Tror ut fra det at jeg vet ca. når el er (og når det er for sent for mer prøving) :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Jeg har aldri masse el-slim, iallfall ikke sånn i bøtter og spann:) Men tror vi damer er veldig ulike der, særlig når jeg snakker med venninner så har nesten alle ulike mengde og utseende. Men det er som du sier, ikke godt å si hva som er hva...... Men jeg sender deg utrolig masse lykke til i morgen, jeg bare HÅPER du kommer tilbake med flotte nyheter:) Stor klem fra meg:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 20. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2009 ja vi er nok alle ulike:) men jeg har så lite erfaring med d siden jeg ikke har el lengre av meg selv.. så hver gang jeg får sånn slim etter sex så blir jeg veldig usikker... tusen takk for lykke ønskninger <3 håper d har skjedd litt av hvert der nede for jeg er iallefall kjempe ømm i livmor/eggstokk området... håper på et eller to egg.. blir d tre så er alt forjeves... blir d ingen så vet jeg ikke hva vi gjør:.... men håper på to <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå