Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har små krabater på 19 måneder som prater masse? Synger sanger og setter sammen 3 ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er straks 19 mnd. Setter sammen 3 ord innimellom, synger ikke tydelig sanger, men hører hva han prøver å synge..hehe.. Har veldig mange ord nå, hermer etter det meste vi sier.

Skrevet

Ja, jenta mi på 18 mnd har satt sammen 3 ord i en mnd tid nå, synes hun er kjempeflink :) Og sang er det fra morgen til kveld, hehe :)

Skrevet

Hihihi så moro:) Min gutt på 18måneder er langt fra å gjøre det - han har omtrent ikke sagt et ord før for et par uker siden - men nå har det virkelig løsnet, så nye ord kommer hver dag nå:)

Niesen min er et lite språkgeni og da hun var halvannet år snakket hun lange setninger både på norsk og engelsk(hun er halvt), uten å blande et eneste ord. Til faren og de andre som er amerikanske snakket hun engelsk og til oss andre snakket hun norsk. Helt utrolig fasinerende! Hun er nå ni år og er fremdeles utrolig god språklig. Selv om hun bor i USA og har bodd der siden hun ble født - både leser hun og skriver norsk perfekt i tillegg til amerikansk:)

Skrevet

no de siste 2 mnd har språket eksplodert faktisk! =) tror det har en del å si at hun går i barnehage (veldig positivt). hun setter sammen setninger med 3 ord, men noen ord er det bare vi som forstår ;) hehe... som "jokajemek" er sjokolademelk. "Toa" er Victoria (henne selv). men hun sier ikke farmor skikkelig, det blir bare "mao".

men hun forstår ekstremt mye og hun prøver å fortelle oss masse ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...