Gå til innhold

Vaksine mot svineinfluensa??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle prøvere.

Jeg er ny her, dvs vi skal snart i gang.

Jeg lurer bare på om dere vil ta denne vaksinen før dere blir gravide??

Det er jo en risiko å være gravis sier de??

Hva tror dere??

Ellers kan jeg presentere meg: 33 år og håper på nummer tre.....en gang. Mannen endelig klar :) :)

Har to på 6 og 11 fra før:)

Spent på hvor fort det går og hvordan formen blir:)

Klem fra lille meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen og lykke til med videre prøving. Min gynekolog rådet meg til ikke å ta vaksinen. Hun mente at dersom en tok vaksinen burde en ta prøvepause i 6 mnd pga event. bivirkninger/skadevirkninger det kan gi fosteret. Det virker til å være mange ulike råd og meninger, men jeg har valgt å høre på henne, du får finne ut av hva som blir rett for deg. En kollega av meg ble anbefalt av sin fastlege å vente med hele prøvingen til epidemien er over, men det synes jeg er litt drøyt, så vi har ingen pause i prøvingen. Klem tilbake!

Skrevet

Heisann og velkommen inn. Har ikke vært her så lenge selv...akkurat begynt å prøve med andre ord ;)

Det siste jeg har hørt om den vaksinen er at de første som vil få den er gravide. Og de går framfor unge og så gamle. Så jeg vet ikke Om jeg blir gravid nå så tar jeg det osm det kommer. Blir jeg rådet til å ta den så gjør jeg sikkert det..

Vet ikke om du ble noe klokere. Jeg vil i alle fall ikke ta den før jeg blir gravid. Jeg blir sjelden/aldri syk (bank i bordet hehe)..

Jeg har forresten også to barn fra før. En jente på snart 10år og en gutt på 15mnd :) Og så har jeg en stedatter på snart 6år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...