82mod Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Har noen tester igjen jeg må bli kvitt Så ville høre om noen var interesserte her. Har 12 g-tester og 59 el-tester igjen. 5 kr for en gr-test og 5 kr for el-tester. Er av merket Wondfo og har utløpsdato 07.01.2010 Førstemann til mølla
Mamma til rakkerunge Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Ja, takk gjerne.. logget inn for å spørre hva testene egentlig kostet. Syntes det ble en stiv pris for en meg slunken lommebok denne mnd. Selger du alt samlet? Eller kan eg kjøpe bare et par stk?
Mamma til rakkerunge Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 aldri hørt om merket!.. noen spesiell grunn for at du selger? Ser nå at du selger de separat. Vet du forøvrig hva en clearblue dig og vanlig koster på apoteket? Kanskje e g må ta en tur i morgen, selvom eg har lovet meg selv å vente til neste lørdag. 3 dager over IKM i dag..
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 sender du i posten hvis man betaler via nettbank+porto ?
82mod Skrevet 20. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2009 Hei grunnen til at jeg selger er at vi traff på første forsøket så å si. Så jeg hadde hamstret av ingen grunn, men men. Jeg sender i posten ja. Frakt blir 8 kr. Men send meg en mail på [email protected] Så kan dere sende meg adresse og antall, så sender jeg kontonr.
82mod Skrevet 20. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2009 clear-blue dig koster vell nærmere 150,- for to trur jeg den vandlige koster vell litt over 100 lappen hvis jeg ikke husker helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå