Gå til innhold

I morgen har jeg gått 1 uke på Ketolysekuren.. Gått ned 4 kilo allerede!! :D

Anbefalte innlegg

Fantastisk!! Går myyye bedre nå denne gangen, enn første gangen jeg prøvde... Ting går letterer, jeg har mer energi og har ikke sultfølelse. Første gangen jeg prøvde kuren slet jeg nemlig endel med disse tingene...

Men wow, 4 kilo på en uke! Jippi :)

Gjett om jeg er motivert til å fortsette mye lenger!! Skal prøve å gå ned ca 20 kilo, så har jo litt jobb foran meg skulle man tro.. men denne kuren er jo så sykt lett :) FANTASTISK!!! :)

Fortsetter under...

gratulerer så masse! gikk på kuren for ett par år siden selv og gikk også ned masse. men så skjedde det ting i livet som gjorde at jeg gikk opp igjen..

Men orker ikke tanken på å begynne med alt fettet igjen!! Men er en helt super kur!!

masse lykke til videre!!

Så flott :-) Jeg startet selv på ketolyse for 3 uker siden i dag og har gått ned 5 kg så langt. Kjempefornøyd! Og det beste av alt, jeg har mistet 4 cm rundt både midje og lår :-) Har til og med vært i både bryllup og bursdag i løpet av de tre ukene og skeiet ut med litt kake og en del vin.

Synes også kuren er lett å følge, men merker at jeg blir litt matlei innimellom. Har som første delmål å gå ned 10 kg på de første 7 ukene. Tar opp ny status da på om jeg orker å fortsette eller ikke, men skulle gjerne gått ned 20 kg totalt jeg også.

Arti å følge andre som holder på med det samme :-)

dette klarer dere helt fint! bare ikke sett dere urealistiske mål!! og da tenker jeg ikke på antall kilo men innen når.. ikke sett som mål at dere skal ha gått ned alt på 1-2-3....

se på det som en endring for livet! disse kiloene har jo tatt lang tid på å feste seg.. og da må man bruke litt tid på å få de av igjen!!

masse lykke til!!

Grunnen til at jeg sa 10 kg på 7 uker er rett og slett fordi kosttilskudd-tabelettene rekker til 7 ukers forbruk. Tenkte da at det var greit å sette 7 uker som et slags første mål. Om det blir 7 kg eller 12 kg er forsåvidt ikke så viktig :-)

Det er vel også slik at jo lengre tid man bruker på å gå ned, desto lettere er det å holde vekten senere. Og det er jo vel så viktig...

Det som er litt deilig med denne kuren er at jeg ikke savner godteri/snacks i noe særlig grad. Var på butikken med ei venninne her om dagen. Hun utbryter plutselig - åhhh, her må vi gå raskt forbi! Hææ?, svarer jeg... hadde ikke registrert at vi sto midt mellom godterihyllene :-)

Det eneste jeg virkelig savner på kuren er frukt og jus.

Annonse

I går hadde jeg en dårlig dag.... våknet og spiste frokost, og ble akutt kvalm. Kastet opp, og ble helt fin igjen. Dro på jobb og jobbet i ni timer... klarte såvidt å presse i meg to små kjøttboller og pittelitt salat. Og thats it! Brakk meg når jeg kom hjem og skulle lage kveldsmat... :S

Hvorfor skjer dette da? Kan jo ikke la være å spise heller....

Merkelig altså....

Det var da merkelig. Hvordan er formen i dag da? Bedre? Det kan jo være helt tilfeldig og uten sammenheng med slankingen. Eller det kan være en slags reaksjon på endringen av kosthold. Aner egentlig ikke...

Tar du kosttilskuddene? Jeg har et par ganger blitt kvalm av dem, spesielt frokost-tabeletten. Hvis jeg har tatt tabeletten uten å spise rett etterpå kan det komme en plutselig kvalme, helt ut av intet. En gang har jeg måttet kaste opp, men ellers har det gått over når jeg har fått i meg litt mat.

Generelt får man jo mindre matlyst når man går på ketolyse. Håper det går seg til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...