Gjest Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Hvordan skal dette gå... Husarbeid er jo sånt som rett og slett må gjøres med jevne mellomrom, men det fikser jeg virkelig ikke... Bare jeg ser på støvsugeren eller søpleposen så brekker jeg meg... Brakk meg når jeg tok fram en tom søplesekk i dag... Og oppvaska den klarer jeg like dårlig... Har de siste ukene måtte ta med meg all oppvaska til mamma og pappa for å låne oppvaskmaskina der... Pappa må også komme flere ganger i uka for å kaste søpla for meg... Nå har jeg begynt å bruke engangsutstyr for å spare oppvask, men da blir det jo mer søppel... Leilligheten begynner å skrike etter en skikkelig vask, så jeg ender vel opp med å betale noen for å gjøre det til slutt... Håper dette også er noe som kan bedre seg etterhvert... Er nå i uke 8...
*LillaMeg* Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Huff, vet godt hvordan du har det.. Om det er noen trøst.. Jeg har ikke ork til støvauging og slike ting.. Tar jeg søppel eller oppvask så brekker jeg meg.. Klarer nesten ikke engang se i kjøleskapet.. Eier ikke matlyst, så matlaging blir så som så.. Heldigvis har jeg en samboer som kan gjøre de verste tingene, men jeg merker at han er veldig bortskjemt på det området da.. :s
Gjest Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 du er heldig som har han i allefall... jeg merker allerede at det hadde vært lettere å være to.. Men jeg har valgt å bli alenemor, så det skal jeg klare... Det er godt å høre at det er flere som opplever noe av det samme, selv om jeg ikke ønsker at andre skal ha det sånn..
*LillaMeg* Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Ja, er jo litt annerledes når man er alene, er jo klart det.. Men heldigvis så har du jo familie som kan trå til, utifra innlegget ditt.. og det er jo bra..
Gjest Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 ja det er veldig godt.. Får håpe det blir litt bedre etterhvert som ukene går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå