Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 ...fra prøving og bim og alt som har med hjemmetester å gjøre. Kanskje eg får mensen igjen snart då...e så leiii.. Den siste måneden har tatt fullstendig knekken på meg. Eg e bare sur og grinete dagen lang omtrent..stakkars kjæresten min.. Så...ska ta meg ein prat med han i kveld, for eg tror ikkje han har heilt den samme oppfatningen som meg, for å si det sånn. E jo mye disse mennene slipper unna. Han var vel ein sånn som trodde det at hvis en bare ikkje brukte prev. så blei en gravid....... Begynner ikkje på no prev. igjen da! Men, nei..alt har skranta i det siste. Sexlivet e blitt en fadese og akkurat dét, kan eg ikkje tillate skjer!! Prøving suger alle kreftene utav meg...på tide å bruke dei te noe mer konstruktivt. Nå duger eg ikkje til noenting! Så. Nå trenge eg litt tid å pleie megsjøl og forholdet mitt. Kjenne sjalusien brenne i meg hver eineste dag, hvert sekund. Min kjæres x bare droppa pilla og plutselig var hu gravid... Men me som elsker hverandre ska ikkje få det til!! ....så ja...eg trenge litt tid vekk fra alt nå. Jobbe med megsjøl.. Like ikkje sjalu-Liv (ja, et hette Liv. hehe..) E ikkje enkelt. Men nå må det bare bli hardt mot hardt. Orke ikkje gå å vente på den forbanna tantedritten noe mere, akkurat nå. Egentlig så prøve en å unngå tanta for alt en har, men eg ber hver kveld når eg legger meg om at den må starte neste morgen. Dag 53 (troor eg ca) Så ha masse masse lykke til damer!! Håper eg ikkje ser NOEN AV DERE når eg kommer tilbake!!!! (når enn det blir da...) *stoooor klem til alle som vil ha* Ha en fruktbar høst og elsk lidenskapelig!!!!! Se på din kjære og kjenn blodet bruse når han(/hun) møter blikket ditt! Kjenn gnistrene spruter når han kommer borti armen din i forbifarten. Snus inn hans deilige dufter (a' natura el. ikkje!). Husk kjærligheten i prøvinga, sex er ikkje bare for å lage baby'er. Det er bredbåndsforbinnelsen mellom deg og din kjære! (for å si det på en måte som "de unge" forstår ) *Lykke til jenter!!!!!*
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Jeg har så vondt av deg Drømme. Må være et mareritt dette her med alle de positive og negative testene. Synes din syklus er veldig lang. Så tror jeg hadde tatt meg en tur til legen for å få henvisning til innvendig ul for å se at alt er som det skal. Ønsker deg masse lykke til. Er frustrert selv. 2 pp etter ma,eggløsning før helga uten el-slim,merkelige greier. Har hatt jevn sex,men tror ikke det har funket. Eggl.testene blei ikke helt positive heller,men smertene i lysken var der 2 dgr og temp har steget så eggløsninga er forbi. Men tørt som en ørken. Tror min syklus og er veldig ustabil. Håper det snart klaffer for dere. Masse varme klemmer
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2009 Takk, pusekatt (høhø) Skal til legen. Bestille meg time i mårra. (er fæææl med å glømme det...host) Går jo rundt og føler meg sååå kvalm og. Hehe.. Men det kan jo hørres ut som om du bare har hatt en "oppladning" til el da..? En liten testkjøring? Hehe...hold øynene (og fingrene) åpne fremover i tiiiilfelle!! Hehe...bedre føre var! Var jo denne tempen og da...hm...jaja!! Som sagt! Bedre føre var! Og fordi om en ikkje har så masse elslim at det kommer ut, så vil det jo være der i livmorhalsen og det e der som teller, vettu! *krysse fingrene* Fortjener ei spire igjen snart!!!! Har jo hatt tre omganger med elslim denne pp'en da :| Så...vet ikkje..seinest i går faktisk. Teste ikkje eller noenting etter el eg da..va lei av å aldri på positiv! Hehe.. gjekk jo tom før syklusen var over. Haha!! (men har ikkje merka no særlig elslim før i sommer faktisk.......derfor enda mere forundra over rare syklusene :-| ) Jaja!! Skal bli litt godt med "ferie" Hehe....ha sex for sex'ens skyld og ingenting aent. Slippe å tenke på om me traff og om me har hatt oss ofte nok!! Går litt mere innpå en av og til enn en e klar over. Tusle meg til legen og bare ta livet med ro ei stund. Har vært et langt og hardt år. Mye dritt... Men som eg har funnet utav for lenge siden. Noen mennesker e sterke nok te å kjempe for alt dei vil ha..desverre var eg ein av dei..hehe!! Uansett..takk for kos svar!! Stooor kos til deg
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Du er virkelig en av de jeg har masse i mine tanker:) Men på en måte forstår jeg deg veldig godt.....og du skriver veldig klokt ang. det med hvor viktig det er å ta vare på hverandre oppe i alt annet:) Og særlig når man har vært igjennom en lengre prøver periode. Og mange menn, tror jeg er ikke inneforstått med hvor mye dette opptar oss i hverdagen...... Ønsker deg virkelig alt godt i tiden fremover, og masse masse lykke til. Kanskje sitter spiren der fortere enn dere aner når dere greier og slippe litt taket og senke skuldrene. Men en ting er sikkert, jeg kommer virkelig til og savne deg her inne:)¨¨ Kom tilbake når du er herre i eget hode, og er klar for det både fysisk og ikke minst psykisk.... mange gode klemmer oversender jeg deg:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2009 E veldig opptatt av akkurat forholdet mitt. Har egentlig tenkt å beholde min kjære til dagen eg dør, så bedre med vedlikehold enn store omfattende reparasjoner og restaurering etterpå...... Men må si det...eg får ei tåre i øyenkroken eg altså..hihi.. Fikk faktisk spørsmål fra gubben i dag om eg va gravid. Hehe..holdt på å kaste opp av "mammas fiskesuppe"...som bare e sååååå god...men det vrengte seg i halsen på meg gitt! Også så sur eg e om dagen..fysj. Vettkje om det e stress eller hormoner....fikk seg en god latter her ein dagen gubben...satt å så på film.....og deeer kommer tårene vettu!! Hehe..måtte bare innrømme det med ein gang, for det fløyt sånn over at eg hadde ikkje tjangs til å bløffe meg utav det! Hihi...me kvinnfolk e nå ganske så søte og syns eg Men ja..rett og slett på gråten her eg sitter etter å ha lest innlegget ditt Tirilgirl. Du e god du Satse på at når eg e tilbake så e du surra deg innpå 2.tri med gode bilder i hodet av sprellende baby på ultralyd! *stooor klem til deg og!!*
Stolt alenemor til tre små Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Hei Drømme... Har ikke vært så mye her de siste dagene, fikk en liten knekk her tidligere i uka.. Men kjenner at jeg blir veldig veldig stressa av å være her mye, og tankene flyr (både glad og sjalu på de som tester positivt), men det vet du vel alt om.. Jeg vil gjerne vite hva som skjer med deg framover, har fulgt deg i det siste, for jeg kjenner meg så igjen i deg,, Spesielt med det du sier at sex har fort for å bli en baby-making-process, og ikke noe spesielt og herlig mellom to stk som elsker hverandre.. Så jeg og kommer til å ta en "pause" herfra... Men, jeg kommer til å tenke mye på deg framover, og krysser fingrene for at du er eller i det minste snart blir gravid, og at vi kan bevege oss over på 1 tri sammen snart.. God "ferie" til deg, så håper jeg at vi hører fra deg snart, må gjerne sende meg legge et brev i "postkassa" mi hvis du har lyst.. You will be missed..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2009 Nh'åååå Kine-lille!! Eg ska skralle ut når eg e tilbake igjen og se om du e her.. Hehe!! Masse lykke til du og!! Kos dåkker masse!!!!! ...slenge plutselig et brev i kassa di eg vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå