Gå til innhold

..roper på Lenekatt!!!!!;)

Anbefalte innlegg

Har tenkt mye på deg de siste dagene...hvordan har det gått??Leste at du fikk ut utrolig mange egg, men har ikke hørt noe far deg angående befruktning/deling.. Er det i dag det er innsett??Masse lykke til!!!Håper virkelig at det går DIN vei!!;)

Klem fra meg...som fortsatt sliter med en enorm skuffelse og tomhet...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140691421-roper-p%C3%A5-lenekatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er jeg!!! Så koselig å bli ropt på!!!! hihi!

Kom akkurat hjem fra insett nå, så nå er jeg ruger! Men - av de 17 eggene var det 8 befruktede, og bare 3 som delte seg. Så eggene er tydeligvis ikke helt på topp.. Men, men får satse på at jeg bare trenger dette ene de har satt inn nå da..... Som forrige gang slet de med å få satt inn egget, fordi de stanget i veggen. Just my luck. Så det var ganske mye plundring, og jeg som hadde så vondt fra før etter uttaket. Legen sa det ikke var det minste rart jeg hadde vondt om dagen, for han så at de hadde "herjet med meg under uttaket" som han sa... Jeg er så øm og har ballongmage, kjennes ut som en truck har kjørt over meg. Gjør vondt å trekke pusten faktisk... Men - får håpe det er verdt det!! Vurderer å ringe fastlegen i morgen og spørre om å få litt lenger sykmelding, for hvis jeg fortsatt har så vondt, kan det bli et problem å sitte stille på en stol hele dagen....

Skjønner at du fortsatt er skuffet, snuppis.. ingen forventer at du skal komme over dette med det første... men neste gang - da ordner det seg for deg vettu ;-)

Klem fra meg!!!

Gratulerer som ruger;) håper formen din blir fort bedre, så du slipper å ha så vondt.. 2 egg på frys også,-d er jo supert! Bra jobba:)

Masse lykke til med ruginga, jeg kommer til å følge med på deg..håper det er din tur denne gangen!!;)

Jeg gleder meg til å få mensen jeg nå..så jeg kan ringe inn og reservere plass. Håper det blir i januar, senest!

Klem til deg fra meg:)

Ok.... Min kom nesten en måned forsinket både etter 1. ivf og etter fryseforsøket, og min kan du normalt stille klokka etter..Jeg har normalt 32 dagers syklus.

Men da satser vi på at mensen din er rett rundt hjørnet, og at de får sneket deg inn før jul!!!

Husker du hvor lenge du var øm og sånn etter forrige ivf? Jeg er er helt mørbanket i hele kroppen, og det blir nesten bare verre og verre...

Annonse

..hmmm..kan ikke huske at jeg var så lenge øm...men så fikk ikke jeg ut så mange egg som du heller da!!D er stor forskjell! Husker jeg var fryktelig oppblåst og stinn nesten hele rugeperioden, mensmurringer, kviser poppa ut(på ryggen av alle steder!), grusomt ustabilt humør, positiv tankegang det ene øyeblikket for så å bare tenke negtiv i det andre øyeblikket...grusomt premenstruell fra rd 3 og fram til positiv testt rd 9 og 11;) ....

legen sa ikke noe om at du er i fare for overstimulering vel??

Kan ikke huske det selv skjønner du! Men men, det går vel over snart får jeg håpe... Men jeg mener jeg ikke kjente noe særlig under rugeperioden sist. Men så ble det jo heller ikke noe av det da :-p

Nei, han sa ikke noe om det... Sist gang sa legen at jeg var litt overstimulert, og at jeg burde holde meg unna salt mat osv, men nå sa de ingenting om det... Får se ann. Jeg er jo sykemeldt ut morgendagen, så får ringe fastlegen i morgen og høre.... Har jo hørt historier om de som får så mye væske i buken og sånn, er ikke helt klar for det kjenner jeg :-p

Se ann formen til i moregn du...men hvis du blir verre burde du få sjekket det...du skal iksom ikke bli verre framover nå synes jeg...tenkte bare tanken på overstimulering da du fikk ut så mange egg, men ikke meninga å bekymre deg, for jeg er jo ingen lege;)

Sannsynligvis er det ingenting å bekymre seg for...ihvertfall så lenge legen i dag ikke nevnte noe heller, han burde jo benerka d i så tilfelle..

God bedring, satser på en bedre dag i morgen...og pass på deg selv i rugetida;)

Da ble jeg sykmeldt ut uka gitt... Ikke likt meg å være sykmeldt, får så dårlig samvittighet overfor jobben, men får jo ikke gjort så mye fra eller til med den saken nå :-(

Har tenkt tanken på overstimulering selv, men ser ann litt et par dager.... Jeg sprekker ikke enda ihvertfall, hehe...

Du må holde meg oppdatert på hvordan det går med deg altså!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...