Gå til innhold

Kjøpe medisiner i Sverige. Noen råd / telefonnummer?

Anbefalte innlegg

Heisann...

Siden dette er 8 hormonrunden begynner det å svi litt i sparegrisen kan man si...

Vet noen har kjøpt medisiner i Sverige fordi det er billigere pga kursen o.l.

Prøvde dette sist uten hell. Noen som har lykkes?

Takk!

Nurket1

Fortsetter under...

Hei og hopp Nurket

Joda det er håp i sverige, jeg har kjøpt alle mine medisiner til de siste forsøkene i sverige. Sparer 4-5000 hver gang. Jeg bare ringer inn hva jeg skal ha noen dager i forkant slik at de for bestillt opp og har disse inne når jeg kommer. Har med meg den danske resepten når jeg skal hente medisinene. Så jeg er norsk, kjøper i sverige på dansk resept hehehe. Fungerer fint for meg.

Hva var det som gikk galt da du prøvde da???

Hei igjen,

Har utlegg i norske kroner og på norsk apotek rundt 17-18000 kr. Så jeg sparer mye i sverige :). Men vær obs på at hvis du må bruke den svenske kvitteringen for og få tilbake penger ifra den norske stat (det er jo noen som for penger ingen derifra) så gjelder ikke den svenske kvitteringen. Da må du kjøpe medisinene i norge, det har det blitt skrevet her inne før, jeg vet ikke om dette stemmer.

Jeg må nok betale hele kalaset selv så derfor reiser vi til sverige. Håper jeg har tatt min siste medisintur til sverige!!!! Lykke til!

Vi har hatt våre 3 ordinære offentlige forsøk, så må uansett betale alt selv nå hvis vi går videre privat... Vi har hatt utlegg på mellom 12 og 15 tusen pr forsøk, så er nok penger å spare da ja:o)

Hvilket apotek i Sverige er det du har brukt? Får du akkurat de samme medisinene som i Norge da, eller synonympreparater?

Krysser fingrene for deg jeg XXXXX :o)

Annonse

Hallo i luken Nurket1

Telefonnummeret er +46771450450 da kommer du til en felles telefon for kjeden, og da bruker jeg bare og si at jeg skal bestille medisin fra snäckan apotek i Strømstad, og da bruker jeg og bli satt over til stømstad.

Jeg bruker og bestille det man-tirsdag hvis jeg har planer om og hente medisinene til lørdag.

Tips sprøyter er også mye billigere der. :)

Lykke til!

vel...brukte det nummeret...men vi må KJØRE NED DIT for å bestille...grrrrr....skikkelig irritert nå...rekker jo ikke alt før jeg skal starte behandlingen...

Litt forb...nå.....

Så måtte kjøre ned i dag for å bestille og hente medisinene på tirsdag...

Sukk...hva skjedde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...