MC81 Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Til alle som bruker spå Det er veldig hyggelig at det har blitt så mange her og at det er så mange på chaten. allikevel opplever flere av oss nå at stemningen blandt de som vil bli spådd noen ganger lite hyggelig. Det er slik at vi som spår her inne gjør dette helt gratis i vår egen fritid! Noen ganger er det så mange på chaten at det er vanskelig å få med seg spørsmålene og ikke minst rekkefølgen det blir spurt i. Så ikke bli sint om du ikke kommer med da du selv føler det er din tur. Dere må noen ganger gjøre oss oppmerksomme på at dere har blitt hoppet over! Det er også slik at vi dessverre ikke kjenner alle energiene like godt, alle er ikke like åpne og lette og lese! sånn er det bare og det er ingenting og gjøre noe med! For de som vil ha en større lesning. Det vil si mange spm eller en generell spådom, ber jeg dere vennligst sende oss en PM eller legge inn spm på spåsidene. Det bllir som oftest for mange energier til å holde på i lengre perioder og det kan fort bli feil! Så er det slik at dette tar mye energi fra oss. Vi blir beklageligvis slitne, og de fleste forstår dette men ikke alle. Så derfor vil jeg bare si at hvis du ikke blir spådd fordi vedkommende er sliten, så kommer det som oftest en ny mulighet dagen etter. Ikke bli sint for det! Om du selv har behov for en bekreftelse for at spådommen er korrekt og derfor vil stille kontrollspm du selv vet svaret på så er dette opp til deg selv. Men de som forsøker å lure de ulike spådamene her inne bør slutte med dette. det er ikke slik at de av oss som spår er en gjeng med idioter, vi forstår mye og kansje mer enn dere skulle tro! De som bruker eller har brukt flere ulike nick for å se om dere får samme spådom avslører dere selv, vi kjenner dere igjen!! Ikke prøv å lur oss! Vil bare til slutt si at vi spådamene kjenner hverandre og har blitt en fin gjeng her inne. Det vil si at vi snakker sammen, så hvis noen forsøker å lure oss, går det kort tid før alle vet dette. Vær så snill og vær med på og gjøre dette til et fint og positivt forum!!
Gjest Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 som jeg skulle sagt det selv! et genialt innlegg! (datt ut av chatten jeg, og når jeg kom tilbake var du borte... vi snakkes vel i kveld eller i morgen igjen )
Magisk babygull født 051009 <3 Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Hei! Jeg har ikke vært her inne før idag, men la inn et innlegg på morgenen. Har veldig respekt for det du skriver og må si at det var litt betryggende for meg å se at dere er en seriøs gjeng som driver her inne. Håper på et svar på spørsmålet mitt. Du referer til chat i ditt innlegg. Jeg lurer på om det er det vi er inne på nå, eller om det finnes et annet sted hvor man debaterer og kan stille spørsmål? Et sted med mer aktivitet, kanskje?
MC81 Skrevet 20. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2009 hei, magisk babygull. det er en egen chatside for BIm, litt som msn du er hjertelig velkommen hvis du vil!
vimsan Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Jeg er også ny.. Hvor er denne chatten?
Hege72 Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Hei, hei! Chatten finner du på denne siden, helt til venstre med orange farge. Klikk på chat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå