Fødeklar med stor F Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Joda jeg testet pos på en cb digital til morgen i dag..men så har jeg akkurat vært på fagseminar og der ble det servert alkohol, og jeg drakk totalt fire glass vin, to små baileys og en drink. Har så dårlig samvittighet at jeg ikke vet hvor jg skal gjøre av meg..pluss at jeg var på fest forrige helg..huff hvordan går dette da?
<3OSS<3 Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Med minsta mi testet jeg positivt etter julebord der jeg drakk og drakk, men liksom aldri ble full. Var veldig redd for dette under svangerskapet, men fikk ei nydelig velskapt jente. Jeg tror at mange har sittet i den situasjonen før de var klar over at de ventet barn og hvis det går galt tror jeg det ville gjort det uten alkoholen også. Lykke til og gratulerer så masse
Fødeklar med stor F Skrevet 20. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2009 Takk for oppmuntrende ord:))
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Man kan ikke sette livet sitt på hold t tilfelle man er gravid. Det er mange som har drukket seg fra sans å samling før de viste de var gravide! Om man har en liten anelse kan man heller la det være, men når man ikke vet så vet man ikke. Så tidlig i svangerskapet er det ikke farlig. Gratulerer å lykke til inn i en herlig tid!
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Først og fremst: GRATULERER!!!! Fant ut at jeg var gravid da jeg var 2 mnd på vei.. På de 2 mnd var jeg på noen fester, og helgen før jeg testet positivt var jeg skikkelig på fylla. Tok dette opp med legen min, da dette bekymret meg en del.... Han ba meg ta det med ro, og tenke på at ca 50% av alle unger som blir født er unnfanget i fylla (tror det var mer en måte å si det på enn reale fakta) og at jeg heller måtte konsentrere meg om å ikke bekymre meg så mye. Så jeg la i fra meg de bekymringene ganske fort.. Og prinsessa som ble født bar heldigvis ikke preg av mammaens utsvevende liv i føste del av svangerskapet.. he he he.. Tror nok ikke du trenger å bekymre deg noe om akkurat dette heller Lykke til!!
monca*84*j12 Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Gratulerer så mye. NEI man skal ikke drikke når man finner ut at man er gravid, så dette er jo ingen unskyldning for og drikke jeg kommer med nå. (Bare måtte si det, så ingen drikker bevisst tidlig i svangerskapet...) Men forster og mor deler ikke blodomløp før litt senere i svangerskapet. Så og drikke alkohol skal i utgangspunktet gå bra på et så tidlig tidspungt. Ta det helt med ro og pust, nyt svangerskapet og ta livet med ro.... Detta går strålende. (trur det blir en liten gutt...)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Det går helt sikkert bra. Maaaaange som har gjort som deg, og der barnet ikke har tatt skade. Jeg f.eks: tok 3 stive irish coffee med svigerfar dagen før jeg testet positivt med førstemann. Men han ble jo helt tipp topp han, feiler ingenting :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Så gøy,gratulerer så mye. Når det gjelder alkoholen så skal du ikke bekymre deg,har ingen betydning så tidlig i svangerskapet. Nyt graviditeten og legg bekymringene bak deg.
Fødeklar med stor F Skrevet 20. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2009 Tusen takk alle sammen for virkelig oppmuntrende ord:) det går nok bra, skal prøve skyve bort de vonde tankene.. Men er det en synsk her eller monikamedpergo, siden du tror det blir en gutt?
Fødeklar med stor F Skrevet 21. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2009 Jeg fikk jo ikke med meg før nå at de som har stjerne foran nicket driver og spår her inne.. Så da sier jeg takk for tipset om at det er en liten gutt i magen min )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå