Gå til innhold

Kokt skinke fra Gilde med mørkere rosafarge inni!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åpnet i sta en ny pakke med kokt skinke fra Gilde. Den går ut om to uker. Men etter to brøfskiver, så jeg på skinka, og syntes ikke den så ut som andre skinker :( :( :(

Hvorfor er den ikke helfarget lyserosa? - den ser jo nesten uferdig ut der den ligger:(:(

Fortsetter under...

Skrevet

Anyone? - jeg kreperer snart av matangst!!! :( :(

Skrevet

Eh, det er helt normalt... det er bare noen områder med litt renere kjøtt, og litt mindre fett og saltlake...

Skrevet

Å hjelpe meg.... :( ..... så dere tror ikke denne er farlig for liten i magen??

Fy søren for et stress det er å bekymre seg for dette med mat, bakterier o.l......

.

Skrevet

Bare å spise i vei. Ingen fare. Har jobbet i kjøttindustrien i mange år. Og det er bare kjøttet som er litt rødere og kan være mindre saltet.

Annonse

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar. Det er helt ufattelig hvor god fantasi jeg får av dette. Er veldig godt på kjøttpålegg på brød, og salami må jeg vel hoppe over, så det blir det ikke stort igjen.

Jeg tenkte kanskje at skinken ikke var helt gjennomkokt jeg sa, at jeg satt å gumlet rått kjøtt :(

Skrevet

Vet du eventuelt hvor lenge de koker skinken / kjøttpålegget før de havner i pakken?

Skrevet

Det har faktisk jeg tenkt på noen ganger selv HI, ettersom jeg selv har lest endel om fy til kjøttpålegg, samtidig som det står " ok " til kjøttpålegg. Jeg følger også selvsagt med på datoene, og inntar ferskest mulig. Derimot har jeg aldri gått så langt at jeg har begynt å steke pålegget før jeg har det på brødskiven;)

Skrevet

Dette er vel helt vanlig skinke tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...