lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 mener dette er veldig tidlig å snakke om, men har mange som spørr hva vi ønsker oss til lillemann, han er 8 uker- så til jul er han 5 mnd. hva ønsker man seg da???
Gjest yrild Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Manduca bæresele. God stavmikser... klær i str 74 (de får man nesten ingen av!) Gavekort til en god (barne)skobutikk... det er så helsikes dyrt!
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 19. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2009 bæresele er noe jeg kunne tenke meg klær har vi fått så mye av har masse opp til 80(gal familie og venner) men leker til han, hva er tingen når de er 5 mnd
Studine mevik Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Gutten vår er rett over 6mnd til jul og vi kommer helt sikkert til å ønske oss klær til han. Kanskje også noen leker og andre ting vi trenger mot våren. Det kan også være at vi ønsker oss nytt bilsete til jul
Squirrel79 Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Mini her er 7 måneder, og det er disse tingene han synes er poppis: Baby CD spiller med knapp som spiller dyrelyder. Fra Fisher Price. Tavle sak med knapper som kan henge eller ligge på gulvet. Har speil på seg, samt masse knapper som lager lyd. Fisher Price bil som lager lyd når den dyttes bortover Ball - han elsker baller! Speil - kjøpte et Fabler speil på IKEA som jeg har montert inni lekegrinda. det er kjempestas! Myke byggeklosser Ellers støtter jeg forslaget om gavekort på sko. Evt en utedress som han kan bruke til våren. Vi har en Reima vårdress som vi kjøpte på salg. Den begynner å komme til nytte nå i høstværet. Spisestol, han skal vel begynne å sitte å spise når han blir 6 mnd. Tja, det er vel de tingene jeg kommer på i farten som er mye i bruk nå for tiden.
Maia&Mathias <3 Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Var hos ei venninne igår og der har de ei plast-huske (vi sier ronse her på sørlandet da... ;P) som henger i taket i stua deres. Satt lillegutt oppi der noen få minutter (han er bare 5 mnd..) og det var VELDIG gøy!! Så det skal jeg ønske meg til jul ihvertfall!
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 21. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2009 takker for forslag, som skal noters!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tingeling87 Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Vi skal ønske oss tripp-trapp stol, penger til nytt barnesete (vesla nærmer seg året ved juletider), ullklær, ting til bhg-start (sekk, matboks, gode tøfler etc). Det var det jeg kom på i farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå