Gå til innhold

etter SA...............

mylittleangel2♥Gravid♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde en SA den 30 aug. hadde mensen blødning i nesten 7 dager. nå har jeg de siste dagene tørket lyrødt slim/utflod hver gang je er på toalettet. brun utflod iblant har jeg også. alle gravide symptomer er borte. fikk beskjed av legen på sykehuset som tok innvendig ul(var tomt der) om å ta en grav.test 14 dager etter sa. men har ikke gjort det enda.........burde jeg da, noen flere som har hatt det slikt etter en SA. tenkte liksom at hvis det er mensen igjen burde den jo være kraftigere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt å få tilbake mesen etter 3-6 uker, så kan jo være mensen da. Den kan være annerledes de første gangende. Jeg hadde sa som begynte 3 sept, var 6 uker på vei, blødde bare et par dager og etter en knapp uke var testen negativ igjen. Jeg venter mens til helgen, men kan jo og ta lenger/kortere tid.

Vet ikke om dere har prøvd, men kan jo og hende et tidlig tegn på graviditet om det bare er utflod, sprengte blodkar tror jeg er vanlig etter en SA når en går direkte inn i en ny graviditet, slimhinnene er da skjøre etter en SA.

Skrevet

tviler på jeg er gravid, da jeg har hatt litt panikk for å prøve igjen og har ikke ahtt samleie. men skal prøve for fullt når denne blødningen er over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...