Gå til innhold

ett lite tips til dere som har hatt over 3 IVF forsøk offentlig

Anbefalte innlegg

Jeg har selv vert hos klinikk hausken og har så mye fantastisk å si om de, jeg har faktisk ikke ord. I dag var jeg innom deres hjemmeside på nettet. der var det en liten oppdatering på hvor mange som lykkes. Her er det de har skrevet:

Hvordan går det med de parene som har hatt sine forsøk i det offentlige

uten å lykkes?

Er det noe vits i å prøve videre? Vi har registrert alle par som har hatt 3 eller flere

forsøk uten å lykkes (fra andre klinikker). De foreløpige tallene viser at halvparten

av disse parene får barn hvis de går på en ny runde hos oss.

berre ett lite tips dersom du er usikker på om du orker flere forsøk eller ikke;)

lykek til videre alle sammen

Fortsetter under...

Hei, vi er så spente, hatt våre 3 forsøk i det offentlige og skal ha uttak hos Hausken uke 42, Jeg har hørt så mye bra om de, en jeg vet om fikk forandret på alle medisinene sine og ble gravid der på det første forsøket, var hennes 6 forsøk tilsammen, ,,, håper å lykkes nå..

Ja, de er veldif dyktige:) Men det er liksom ikek berre det som er så fantastisk synes jeg. har aldri i hele mitt liv blitt møtt på den måten hos andre leger og klinikker som hos de. jeg følte meg aldri som ett tall i den lange behandlingsrekka, jeg var faktisk en person. Jeg lo alltid når jeg var der, hadde det faktisk morsomt

Jeg er litt enig med deg, har bare vært der en gang, Har inntrykk av at de er veldig flinke. Men måten jeg ble møtt av klinikken var litt skummel, legen var jo veldig grundig og jeg følte meg ganske dum i grunn. Han spurte hvorfor jeg starta med p piller som 16 åring, og jeg fortalte at jeg faktisk ble samboer da. Jeg hadde en kjæreste fra jeg var 15 og måtte flytte for å gå på skole. Han var 20 og hadde eget hus.i nærheten av skolen min.Han syntes det hørtes veldig tidlig ut forsto jeg, og jeg ble så flau- men ikke så rart i bygda jeg kommer fra å flytte som 16 åring pgr av skole.., også er det jo snart 20 år siden...Men valget mitt falt på de likevel...Han forandret litt på humøret sitt etterhvert som samtalen pågikk, og ingen har vært så innterisert i meg som pasient før. Fikk en diagnose pcos der og medisiner for det. Ingen lege har sagt noe om det tidligere. Så da er det mulig det er derfor jeg har mistet 3 ganger ved forsøkene mine på riksen, gamle egg..Håper p piller og metformin gjør susen..

Var det Jon hausken du var til da?? grunnen til at jeg sør er fordi det var han jeg var til også første gang når vi skulle ha samtale. jeg er som dg, fra bygda. Jeg hadde samme følelse som dg etter første samtale, følte meg dum osv... Men du skal se at du har nok berre hatt en ekkel følelse, han tenker ikke mer på det han nå;) jeg måtte jo si til han at vi faktisk begynnte å prøve som 18 åringer, følte meg dum da, men da hadde vi jo vert sammen siden vi var 14 år gammle. jeg var på samtaletidspunktet 21 år gammel. Men det de har sagt etterpå til oss er at vi skal være sjeleglad vi startet så tidlig, elelrs hadde vi nok aldri fått noen barn;) Tror du føler dg dum fordi han er ganske direkte og er rett på sak. Etterhvert som du blir kjennt med han så skal du få se en herlig side. jeg har hatt det ustyrtelig morsomt med han: under ene eggutakket så lo jeg sånn at han startet å le så tårene trillet. dette første til at Elise ba meg slutte å le for hun fikk ikke til å se eggene på ultralyd;)

Berre vent å se, han er en morsom mann han her Jon hausken;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...