Gå til innhold

Caffe!! Er du her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt mye på deg nå de siste ukene.

Hvordan er formen? Har kroppen kommet seg etter SAen??

Skikkelig dritt at dere måtte gjennom dette igjen.

Var sikker på at nå skulle lille snuppa deres bli storesøster, du hadde jo brukt opp din uflaks *sukk*

Har du vært no mer hos nåledama??

Krysser fingrene for deg som alltid vennen!!

Stor klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker også mye på deg kjære Caffe:)

Skrevet

Jeg også. Går det litt bedre med deg?

Skrevet

Hei ja:)

Joda, går nå greit med meg. Men vet ikke helt om kroppen kan si det samme. Jeg har blødd og blødd og blødd. På søndag hadde jeg styrtblødning fra kl. 06 til kl. 14 hvor jeg fyllte et bind hvert tiende minutt. Og det var 2 uker etter SA'en.

Blør litt enda, men nå virker det som det begynner å roe seg litt. Synes det var merkelig at jeg skulle blø så mye, når jeg fikk konstantert SA i uke 5+1. Det blir jo nesten bare som en forsinket mens, og da synes jeg det er rart å blø i 4 uker..

Meeeeen men. Nå begynner "endelig" testene å bli svakere også, så da ser det ut til at jeg kan legge denne SA'en bak meg snart og løfte hodet mot nye horisonter (yeah right!).

Har klart å klemme inn et par hyrdestunder innimellom disse blødningene mine da, her skal ikke en eneste sjanse gå til spille. Tror jo ikke jeg har hatt noen EL, men pokker hell vi leker jo ikke lage barn her, så her kjøres det på!

Vært hos stikkedamen 2 ganger, og hun sier jeg har mistet mye blod. Men vi fortsetter å jobbe mot målet: bli gravid og forbli det!

Må vel ha ikm snart du?

Skrevet

Hei hei:)

Fint å høre at dere fremdeles er i babylagemodus!

Må jo bare kjøre på videre.... Skikkelig dritt men sånn er det nå en gang da. *klem*

Selv så har jeg ikm mandag,men... fikk kjempevondt i magen i dag og vips der var tanta. Dritt kjerring. Teit at syklusene mine bare blir kortere og kortere.

Først 28 dager, så 27 og nå 24 hmmmmm skjønner ingen ting jeg.

Men men, sånn er det nok når man trøkker i seg disse p-pillene i mange år.

Lurer på om jeg skal bestille meg en gu, ikke hatt det på tre år. Kanskje på tide!?

Nå skal jeg ned å trøstespise en liten is og glo litt på tv :)

Klem

Skrevet

Åh, så dritt at tanta skulle komme da!! Ser ut til at vi er stuck her sammen litt til. Men er nå hyggelig med selskap av deg da, når vi først må henge her inne:)

En gu kunne kanskje være en god ide ja. Har ikke hatt noen på evigheter selv (unntatt i forbindelse med sa'en og ma'en da).

Men hvor lenge er det vanlig å blø da? Jeg hadde jo en så tidlig sa at den nesten kunne ha vært en forsinket mens. Skal man blø i ukesvis da??

Skrevet

Hei igjen

Trodde det var mest vanlig å blø bare litt mer enn vanlig når man har en så tidlig sa. Meeeen vet jo ikke da. Kjedelig å aldri komme i gang igjen.

Vi er nok stuck her sammen litt til ja. DU och jag Caffe...du och jag...

Siden tanta kom tidligere enn planlagt så har jeg nå ikm uke 43.

Ikke så lett for deg å sette ikm enda... Er så kjedelig å vente, el, ikm og til slutt kommer den dumme tanta. Vente vente vente *blæhhhh*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...