Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 ja...noen forslag?
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 dytter litt jeg da
Skoobidoo Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Har opplevd akkurat det samme denne pp'en... Litt smerter, men ikke noe særlig slim "å skryte av".... Litt rart?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Samme her. Hadd el torsdag,fredag,men ingen el-slim denne gangen. Temp har steget så vet at el er overstått. Merkelig
Skoobidoo Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Godt å høre at vi er flere da... Da er det kanskje ikke så uvanlig? Smertene mine var ikke like sterke denne gangen heller.. Er ganske sikker på at jeg hadde EL (iflg. el-tester) men blir jo litt usikker på om jeg har hatt EL eller ikke...
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 hmmm...bra det er flere ja.. jeg har kommet opp med en teori i løpet av natta, kanskje dette er mnd det skjedde for oss alle!? pleier ALLTID å ha el slim, en god del av det også! så tenkte at kanskje egget ble befruktet før det rakk å komme el slim! hehe..er jo lov å håpe!
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 leste nettop en annen tråd av katta76.G94.J97.1ma.ønsker, hun hadde det også slik denne pp, og var en fra 1. trim som skrev at hun opplevde dette den gangen hun ble gravid! syns det er så merkelig, for er liksom helt tørt,litt fuktig, men pleier jo å være mye el slim rundt 2-3 dager ved el for min del...og vet jeg har hatt el, for jeg har alltid samme smertene, (klarer ikke sitte på den siden egget slippes fra) neeei, detta blir to lange spennende uker gitt!
Skoobidoo Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 omg... nå fikk jeg jo nesten litt forhåpninger her! *krysser fingre og tær for oss alle sammen* :-D
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 ja..iiiik..uff...håper bare ikke jeg blir skuffa! er det tørt hos deg også eller...? her er det nesten så det kan sammenliknes med hvordan dete r etter mens..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 Krysser alt jeg har for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå