Gå til innhold

Har hatt nærmere 30 vogner...vogndilla?? hehe...Noen flere??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er mye fint av vogner, og den jeg kjøpte til småen er jeg kjempefornøyd med, men å skulle kjøpe flere ser jeg ikke poeng i.

Men dere som gjør dette, er vel flittige på finn.no

Godt noen bruker det.

Men forhåpentligvis får jeg solgt vognen, for jeg jeg vil ha en ny til nestemann.

men hvorfor bruke pengene på dette, når dere kan spare pengene til noe annet? feks utdannelse, bolig, startkapital etc.....??

Annonse

Hehe,nn 22:02.

Man selger jo vognene etterhvert,uten å gå så mye i minus.

Har hus og utdannelse,full boligsparingskonto,sparer masse til ungene hver mnd,så jeg skjønner ikke problemet med at jeg bruker mine penger til noe som jeg liker. Det har vel strengt tatt ikke du noe med?

Sitter nå med den 17. vogna i huset, og har 73 dager igjen til termin til 4.mann kommer =) Jeg mener det viktig at man finner en vogn som både du selv og barnet trives med. Av den grunn blir det gjerne noen utskiftninger opp igjennom vognperioden, i tillegg til at vognbehovet forandrer seg drastisk ut fra alder og str på barnet.

En annen, litt usaklig ting, er at det er alt for mye og velge mellom nå!! Hehe =)

hehe..jepp, har solgt mye på finn.no. Har også kjøpt vogner i utlandet og flere har jeg faktisk tjent masse på... :) Ellers så har jeg god utdanning, helt nytt hus, masse penger på sparekonto, så det går fint... Kjenner jo på en følelese av at dette er galskap( det sier min mann ihvertfall) hehehe...,men jeg gjør det ikke for å irritere noen..:) Bare synes det er kanll med vogner. Akuurat slik som noen synes det er knall med vesker, malerier, samleobjekter osv...Bare forskjellen her er at jeg selger unna...

Ha en fortryllende uke med finn.no! :)

Mest fornøyd med Maclaren...Har hatt 8 av de! :) Ellers er det OTH og Simo..og Emmaljunga...mmhhh...var det noen flere da? Har fremdeles den første Simo vognen min/vår. Den er 13 år gammel!! Og i like god stand! Ellers er det bare en maclaren jeg bruker nå. Så har min mann en Quinny zapp liggende i bilen sin. Jeg har maclaren-vogna. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...