Oktoberbaby :-) Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Jeg endte med å kjøpe lammeskinn på nøstebarn som alle råder en til, og var spent på å prøve det i kurven på mitt lille nurk. Men han sov absolutt ikke noe bedre enn vanlig, kun 2,5 timer i strekk, og da jeg tok han opp var han kjempe-varm og klam over hele kroppen! Da tenkte jeg WHAT?? Er ikke nettopp hele poenget med disse skinnene at de skal regulere varmen slik at barna er perfekt "tempererte" hele året?? Hva er dere andres erfaringer?
mammatetogansketette:)) Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Hva hadde ungen på seg av klær, og hva hadde den av tepper på seg? Husk at de trenger mindre av det når de sover på skinn. Jeg har forøvrig aldri opplevd dette sjøl, og har brukt skinn både i kurven og i vogna.. Brukte faktisk underdelen av vognposen i vogna hele denne varme sommeren, og det fungerte supert! Vi bruker også endel ull innerst, det har vel også noe å si, men selv med bomullsbodyer har vi aldri merket noe sånt...har vel ikke noe svar til deg.. kanskje det var andre årsaker?
mammatetogansketette:)) Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Hva hadde ungen på seg av klær, og hva hadde den av tepper på seg? Husk at de trenger mindre av det når de sover på skinn. Jeg har forøvrig aldri opplevd dette sjøl, og har brukt skinn både i kurven og i vogna.. Brukte faktisk underdelen av vognposen i vogna hele denne varme sommeren, og det fungerte supert! Vi bruker også endel ull innerst, det har vel også noe å si, men selv med bomullsbodyer har vi aldri merket noe sånt...har vel ikke noe svar til deg.. kanskje det var andre årsaker? Forøvrig er vår sønn også en varm unge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå