Gå til innhold

Gjennomsvett på lammeskinn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg endte med å kjøpe lammeskinn på nøstebarn som alle råder en til, og var spent på å prøve det i kurven på mitt lille nurk. Men han sov absolutt ikke noe bedre enn vanlig, kun 2,5 timer i strekk, og da jeg tok han opp var han kjempe-varm og klam over hele kroppen! Da tenkte jeg WHAT?? Er ikke nettopp hele poenget med disse skinnene at de skal regulere varmen slik at barna er perfekt "tempererte" hele året?? Hva er dere andres erfaringer?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva hadde ungen på seg av klær, og hva hadde den av tepper på seg?

Husk at de trenger mindre av det når de sover på skinn. Jeg har forøvrig aldri opplevd dette sjøl, og har brukt skinn både i kurven og i vogna..

Brukte faktisk underdelen av vognposen i vogna hele denne varme sommeren, og det fungerte supert!

Vi bruker også endel ull innerst, det har vel også noe å si, men selv med bomullsbodyer har vi aldri merket noe sånt...har vel ikke noe svar til deg.. kanskje det var andre årsaker?

Skrevet

Hva hadde ungen på seg av klær, og hva hadde den av tepper på seg?

Husk at de trenger mindre av det når de sover på skinn. Jeg har forøvrig aldri opplevd dette sjøl, og har brukt skinn både i kurven og i vogna..

Brukte faktisk underdelen av vognposen i vogna hele denne varme sommeren, og det fungerte supert!

Vi bruker også endel ull innerst, det har vel også noe å si, men selv med bomullsbodyer har vi aldri merket noe sånt...har vel ikke noe svar til deg.. kanskje det var andre årsaker? Forøvrig er vår sønn også en varm unge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...