Mamma til rakkerunge Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Ingen mensen i går og ingen mensen i dag.. IKM i går. Men fremdeles uten troen, ingen symptomer eller noe sånt. Og har jo en nydelig forhistorie med svært ustabile sykluser tidligere, dette "skulle" vært 3 gang på rad med 32 dagers syklus... Tiden vil vise!
SkyBaby Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Har du tatt noen test da? Lykke til hvertfall Krysser fingrene for deg!
claudio Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Heier på deg også! Lykke til i dagene fremover og med testing
Mamma til rakkerunge Skrevet 19. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2009 Tør ikke teste pga min ustabile syklus.. Ingen symptomer, utenom ett som jeg akkurat oppdaget var et symptom, nemlig stikking i lysken. Hmm.. Sjekker neste lørdag jeg.. det er målet mitt! Ingen mens til dess, så tester jeg om en uke. huff.. nervepirrende. Men fryktelig engestelig for å få forhåpninger, blir jo så knust når det ikke blir som jeg håper. tvi tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå