Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Har vært og sett på vogner, blant annet brio kombi. Vet ikke helt vilken vogn jeg skal ha enda, men det blir en kombivogn pga en del bæring av bagen. Nå kommer min baby i begynnelsen av januar og da må h*n jo nesten ligge i en vinterpose når vi er ute og triller. Men i den kombibagen til brio så prøvde jeg en vanlig vinterpose, husker ikke helt merket, men normal størrelse på posen. Den gikk jammen meg ikke oppi bagen:-( Dvs fikk trykt den oppi, men det hadde ikke vært plass den en baby inni der. Så hva gjør en da? Finnes det miniposer? Eller bruker dere bare dyne og kanskje et mini saueskinn i bunnen?
Tremo Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Hadde odenwalder holly pose(den med bamse inni) til begge mine november barn (2004 og 2006), og det var i en Brio kombi. Måtte dytte den sammen, ja. Dytter enden innover i posen igjen på en måte. Men, det var null problemer med plass til baby, og de var slettes ikke spesielt små babyer Beina ligger, etterhvert som de bli større, litt under innbretten, men så aldri på det som noe problem. Ble bare litt ekstra varne på beina :)Hadde også lammeskinn i bunnen på de kaldeste dagene. Nå får jeg en gutt i januar, og skal da ha samme type pose i en TFK bag. Det går helt fint!Vet at Voksi Classic skal ha litt problemer med å få plass i en del bagger, men ellers så tror jeg det skal gå bra med de fleste typer. Men, ja, det finnes miniposer av ymse slag. De er vel gjerne en ca 90 cm. Men da må du jo kjøpe ennå en når de blir større. Ellers så holder de nok varmern med lammeskinn, ullklær, en dyne og ett ullpledd på de kaldeste dagene
:)novemberbarn:) Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Jeg ville også ha en Brio kombivogn, men fant jo ut at det ikke var plass til en Voksi Classic pose i. Jeg har termin i november og synes det er greit å ha en god og varm pose. Har derfor kjøpt en Simo kombivogn. Bagen til Brio kombi har blitt mindre enn den var før i tiden.
propella Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Jeg fikk selv barn i januar og kjøpte da Simo kombi. Brukte lammeskinnspose og Odenwälder posen og det gikk helt fint. Odenwälder posen er litt lang, men det passet fint siden babyen fyllte jo ikke hele lengden på vogna. Venninnen min brukte voksi classic i sin Simo kombi. Har ikke hørt at det er problemer med å få plass til vinterpose i Simo sine kombivogner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå