Gå til innhold

Hjelp! Ønsker forslag til korte jentenavn, gjerne med -e ending :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange flotte her, takk. Liker spesielt godt Helle, Rikke, Sanne og Mie.

Det må ikke nødvendigvis ende på -e, men veldig mange korte jentenavn ender på -a for tiden, synes jeg? Prøver å styre unna de mest brukte.

Flere forslag??

Har vært innom flere av de du nevner "Mamma, Adriana og Maximilian". Som Sanne, Eline, Adele og Mille. Synes Tilde og Oline også er fine.

Dette er vanskelig. Ser nå at navn med -e ending er veldig aktuelt. Finner mange av mine favoritter på listene deres.

Vi må snart bestemme oss. Har veldig lyst til å ha navnet klart når prinsessa kommer:)

Noen flere som har forslag?

Annonse

Adine.. det heter jenta mi, og nesten ingen som heter det,men får mye positive kommentarer om det. fint og gammelt navn!!

i beg kom noen med noen teite kommentarer som "skal vi ta a`dine eller a`mine??" og slik navn er jo Elle navnet også.. "elle melle"

men de som har behov for å si slik finner noe om alle navn:)

Lykke til!!:)

Annonse

Tror vi har bestemt oss. Tusen takk for alle gode forslag.

Til deg "Helene 85", det blir ELINE. En form av navnet Helene, men det vet du sikkert...

Har hatt det på listen lenge. Fikk bekreftet nå at det er ingen andre som kommer helt opp på listen. Så lenge den lille er en liten Eline når hun kommer, blir det nok det. Godt at det endelig ser ut til at vi er enige her hjemme og at navnet passer inn i søskenflokken og med etternavnet det får.

Gleder meg til lille Eline kommer:)

Svar på navneuttalelse:

Dette lurte presten på også, før dåpen startet;)

Men vi uttaler 'alle bokstavene'; Elle....

Syntes det er mer feminint. Men havner hun i utlandet funker det jo også fint med ''El''

En til - i april (med nytt nick)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...