Gå til innhold

Ventetid...... Med plutselig mye energi! :)

Anbefalte innlegg

Og da var den store VENTETIDEN i gang...

Alt er klart til bebis kommer :) Alt er handlet inn, klær vasket og bagen er pakket...Permisjonen er startet.. Og vi er over i termintid, dvs 38 uke!

Ikke kan jeg besøke noen utenbys, ikke får jeg lov av mannen min til å gå turer med hunden i skog og mark.. Han vil ikke ha noen skogsfødsel sier han ;)

Hmmm....

Hva skal vi finne på nå da?

Sette gamle bilder i album bli for kjedelig..

Jeg har så lyst til å finne på noe!!!!!

Men jeg er ikke typen til å tråle museer eller drive med håndarbeid.. Blir en del lunsjer og korte turer med hunden i byens parker, men kan fort bli litt ensformig..

Er det noen som har gode forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140688129-ventetid-med-plutselig-mye-energi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en sprudlende dame! Godt å høre.

Hva med å bake litt? Gjærbakst, muffins og kaker? Kan ikke gjøre det i all evighet heller, men kan slå i hjel litt tid med det også.

Ellers får man håpe av ventetiden ikke blir altfor lang :)

Lykke til!

Ja, jeg er jo da i samme situasjon fra i dag! Har hatt permisjon 1 uke nå, men har hatt besøk av mor og far så her har det vært full action! Og etter nøye overtaling fikk jeg de med meg på et par lange turer oppe i marka også. Men nå har de forlatt tigerstaden og jeg har støvsugd og ordnet og er klar for total relaxation (eller mye tid til egenpleie i det minste..). Skal nok fortsette å gå turer for det er noe av det jeg har gledd meg til lenge, men må nok holde meg i litt siviliserte områder i tilfelle noe skulle skje.. Baking og håndarbeid er nok dessverre ikke helt min greie.. og dessuten har mamma fylt opp fryseren så det er ikke særlig med plass til eget bakverk her heller :)

Ellers er jeg absolutt klar for å finne på noe også på dagtid i tiden fremover!! En kafetur hadde sikkert vært veldig kjekt (har fått forbud mot å bruke dagene til å gå i butikker..).

Ellers skal jeg faktisk konsentrere meg om å sove, slappe av og kjede meg litt siden dette sikkert er de siste dagene med avslapping og kjeding på ganske lenge!

Min første dag i permisjon i dag...har vært på kontroll på helsestasjonen, hentet apoek 1, lindex og rimi pakken. Så nå tenkte jeg å starte å pakke litt i bagen til sykehuset.

Vuggen er oppe, bilstolen festet og de første klærne er i vaskemaskinen nå.

Det er som du sier Gunnhild, får bare bruke tiden til å slappe av, sove og kjede seg litt:)

Dere har ikke lyst til å være med å gå tur på Bygdøy da? Jeg går tur med hunden hver dag, men får ikke lov av mannen å gå turer i skogen alene.. Men om vi er flere så går det jo bra :)

Hva med tirsdag ettermiddag i 13-14 tiden?

Jeg kan plukke dere opp med bil :)

Takk for baketips forresten :) Har tatt frem oppskrifter og skal fylle frysen med barselbakst denne uken! Horn med innbakt skinke, ost og bacon, kanelsnurrer, rundstykker og sjokoladeboller! Nam, nam...

Annonse

Torsdag går bra, men da må det bli litt senere eller tidligere på dagen. Skal til modning, lege og fysioterapeut..Det første kl.13. Siste kl.16. Og jeg skal innrømme at jeg er ikke veldig tess før kl.12 (sover dårlig om nettene), så kl.17 hadde passet bra for meg :)

Vi ses jo i morgen kveld på M, så kan jo avtale nærmere da. Kommer du dit lillejenta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...