dølajinta Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Hei! Førstegangs gravid og selvfølgelig helt ny på alle områder. Er 17+0 og skal på ord. ul ti 29.09. Det blir spennende. Altså til babyen... Har jeg kjent den mon tro? Spesielt den siste uke har jeg liksom kjent at det er noe som såvidt har rørt på seg. Kjenner ingenting når jeg ligger på rygg, men heller når jeg sitter framoverlent. Mange prater om bobler, fiskehale som slår eller en sommerfugl som slår med vingene, men jeg syns det rett og slett kjennes ut som en bitte liten baby som rører på seg jeg. Aldri kjent dette før så det må jo være engelen min? Å, blir så glad. Gleder meg stort over tiden framover. God helg til alle sammen fra meg :)
Tessa-81 Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Jeg kjente det første svangerskap i uke 17 og samboer kunne kjenne det utenpå i uke 19. Skikkelig sterk og vilter var han sønnen min i magen allerede ganske tidlig. Da kjentes det ut som pitte små dunk fra innsiden av magen. Det er sannsynlig at det er liv du har kjent :-) Nyt det!!
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 hei:) det er nok babyen din du har kjent, kjempemoro:) jeg var 17-18 uker når jeg merket det med første man.. denne gangen er jeg sikker på jeg har kjent det allerede... akkurat som noe tumler rundt inni der:) gled deg masse, det er nå det begynner å bli moro og at du lærer barnet ditt å kjenne med små spark:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå