Gjest Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Jeg sliter med kaotiske drømmer og mareritt. Enten det er på natta, eller om jeg tar meg en time på sofaen. Det sliter virkelig på meg. Utslitt når jeg våkner, og har ofte vondt i hodet. Om det ikke er mareritt, så er det drømmer med maaaange settinger som konstant skifter. Er dett normalt? Er det noen som har det som meg? Er det noen som har tips eller råd?
minimee->Trym Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Det er helt normalt å drømme merkelig under graviditeten! Jeg hadde mye mareritt under min første graviditet også, men denne gang er det faktisk litt mer erotiske settinger til min samboers store glede. Det er underbevisstheten som styrer dette, mulig kanskje du tenker på mye rart. Ta deg en pause midt på dagen og mediter eller noe liknende. Jeg kjøpte god te uten koffein som ikke er skadelig for fosteret på helsekosten og koste meg litt ekstra på kvelden. Ingen vidunder-kur, men kan ha god effekt! Det viktigste er selvfølgelig at du er rolig selv. Men det er et velkjent fenomen at gravide drømmer MYE RART ;-) Lykke til!
nicki82 Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Hei på dere:) Har selv hatt et mareritt inatt. Husker ikke sist gang jg var så redd...Så vanvittig bra at det er noe normalt i dette, det eneste som er negativt oppi det hele at jg tydeligvis har flere marerittnetter å se frem til. Da er det bare forebyggende tiltak som gjelder:)
Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Takk for svar! Jeg bekymrer meg ikke stort for den lille og alt som skal komme. Eller kanskje jeg gjør det, underbevisst. Drømmene mine er hektiske, ofte med situasjoner som er fysisk krevende....den der klassiske at man løper og løper, men kommer ikke av flekken. Jeg drømmer at venner og familie dør, at jeg svikter en viktig oppgave som noen har gitt meg tillitt til......puh! Jeg har til og med blitt mørkredd, noe jeg aldri har vært i hele mitt liv. Dobesøk på natten er blitt en påkjenning. Så idiotisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå