Gå til innhold

Kontrollstrek på CB!

floga har endelig fått spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte 2 pk denne uken og tok den ene testen på onsdag... da kom ikke kontrollstreken opp før etter 1 time ca. Tok den andre i går å da kom det ikke opp noen kontrollstrek i det hele tatt!!!

Kan man reklamere på dette, møte opp på apoteket me to stikker full av urin..hehe? Syns bare det er veldig irriterende, ikke er de så billige heller akkurat!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker, men venninna mi gjorde dette for noen år siden og fikk nye tester. Tror det er apoteket som sender reklamasjonen til CB. Er ikke 100% sikker på om dette skjer ennå, men er jo lov å prøve`?

Har du kvitteringen ennå? Og så du på holdbarhetsdatoen på testene?

Skrevet

Holdbarhetsdatoen var god den.. Var rart det skulle skje med begge, men men.. har allerede kjøpt nye uansett! Bare litt irriterende....:)

Skrevet

Mener å huske at det var ei jente her for litt siden som opplevde det samme, og hun fikk nye på apoteket.

Om d er vanlig praksis, eller om hun var heldig, d vet jeg ikke.. :))

Prøv! D er jo en vare som ikke virker da..

Skrevet

Ja det er jo feil på en vare, så jeg tror faktisk jeg skal få sambo til å dra innom apoteket å høre! Har jo kvittering også... venter til jeg har tatt den nye jeg kar kjøpt! Forhåpentligvis trenger jeg ikke flere tester...hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...