Gå til innhold

Ikke gravid men jaaaaaaaaaaaaaaa..................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for første gang etter to år fått en positiv eggløsnings test!!!!!!!! Det er helt utrolig! Første Pergo kuren (dobbel) kan se ut som har gjort susen!

Det som er dritt er at samboer reiser på jakt i morgen tidlig. Men vi har hatt en runde i høyet i dag, kanksje i kveld, om ikke jeg klarer og vekke han før han drar i morgen tidlig!!! Da burde vi være dekket! Jeg er helt satt ut jeg. Hadde ingen tru på at jeg noen gang skulle få oppleve en positiv eggløsnings test!!! *smiiiile* Da går jeg inn i de to tregeste ukene i hele syklusen, vente tiden! Men denne gangen har jeg kanskje noe og vente på...

Trur jeg må ta en test til i kveld, bare for og se... hehe

Sku tru jeg var gravid vøtt-.. hehe...

*synger nøgd for meg selv*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HURRAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!:)

Nå blir det baby!!!!!!!!:)

Skrevet

Oj, så spennende !! Det blir to lange uker (har erfaring med dem gitt), men hallo !! Nå har du lagt egg !!!!! Gratulerer !!

Vi krysser fingrene for deg !! (og oss...)

Skrevet

Tusen takk...

Jeg er så nøgd nå altså!!!! Her blir det sengevals! Viser seg at gubben ikke skal dra før halv elleve i morgen, så da har vi goood tid! =)

Skrevet

så fint å høre monica!

Tror det klaffer for deg denne pp :) Lykke til!

Dagene går forresten veldig saaaakte her også... og mistanken om graviditet blir sterkere og sterkere :)

en riktig god helg til deg!

Skrevet

Lykke til med kosen:)

Skrevet

Så bra at kroppen spiller på lag med dere nå da!

Nå er det bare å kjøre på!!

Skrevet

så utrolig bra :)

masse masse lykke til :)

Skrevet

Igjen, tusen takk for alle gode ord.

Jeg håper virkelig at det er eggløsning altså. Tok en test 4-5timer senere, og da var den negativ. Er det vanlig at den er negativ så fort igjen?

Jeg var litt usikker på om den var positiv, for fargen var ikke gjevn. Men det var den hverken på test eller kontoll streken. Øverst var de svake, nederst sterk. Og nede var den like sterk, samt i ytterkanten på test streken. Den var også like sterk. Jeg har hvertfall aldri fått så positiv test. Jeg spurte samboer om han syntes strekene var like steke, og det sa han at de var. Stakar, først trudde han at det var en graviditets test.. Så jeg måtte jo skuffe han da.. Men prøvde og si at det var nesten like bra som en g.test, og at om 14 dager kunne vi håper på en g.test.. hehe

Å jeg håper dette var it altså. Og at jeg har eggløsning denne mnd.

Skrevet

Jippi!!!!:) Hurra for monca :)))

Ja nå er det bare å hoppe i køya snuppa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...