Gå til innhold

Klarte å koke vekk brystpumpa.... !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skylder på ammetåka, men i dag klarte jeg faktisk å glemme at jeg hadde lagt en flaske og "munnstykket" til brystpumpa i kjele for å koke noen min. Må ha liggi der i hvertfall en time, og da var alt sammen smelta bort. Vi hadde vært i etg under og merka ingenting, men fy for en lukt. Måtte ta med mini ut i vogna og lufte til den store gullmedaljen. Den kjelen kan aldri brukes igjen, og nå må jeg kjøpe ny pumpe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, litt skummelt å tenke på. Nå er det skjerpings, og ny gjennomgang av røykvarslere her i huset.

Skrevet

i begynnelsen glemte jeg at jeg kokte pumpeutstyr flere ganger og... gjorde det til vane at jeg aldri gikk fra kjøkkenet mens jeg kokte, eller event satt på alarm på mobilen for å huske å ta opp pumpeutstyret.

du kan ikke bare kjøpe nytt munnstykke til pumpa da?

Skrevet

he he :-)

Det gjorde venninnen min også... er noe med lite søvn og mye amming...

Man få® bare trøste seg med at alt gikk bra!

Klem

Skrevet

Ja, alt gikk heldigvis bra. Jeg var innom noen butikker i går for å se om jeg kunne få tak i reservedeler, men så har de sluttet å selge denne de stedene vi var. Og så kjøpte vi den "desverre" i Sverige. Men kjøper ny-brukt på Finn.no, tenker jeg.

Skrevet

medela mini electric

Skrevet

sjekka du babyshop? de har medelapumper. er det annet pumpestykke til mini electric enn de andre medelapumpene tro? mulig jeg har et pumpestykke du kan få. hvor bor du?

Skrevet

Huff, fort gjort i ammetåka dessverre. Her har smokker blitt glemt x antall ganger, men jeg har heldigvis oppdaget det før vannet har kokt bort :\ Godt det gikk så bra som det gjorde da :)

Nå vet jeg ikke helt hvilke reservedeler du skal ha, men jeg selger en del ekstrautstyr til mendela på Finn nå. Dobbelt pumpesett bl.a - Finn-kode: 18844296

Skrevet

Bruk flaskesterilisator istedet... mye tryggere.... Kommer sikkert til å måtte sterilisere noen flasker og smokker etterhvert også...

Skrevet

Hei Lille snella: Tror ikke det er samme pumpestykket til mini som de andre. Vi var på babyshop og der hadde de mauell og større elektrisk, og de så ikke like ut som den jeg har. Nå har jeg uansett kjøpt en på finn til en billig penge, så det går greit. Men takk for tilbudet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...