Gå til innhold

flere depressive prøvere her?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

følte bare for å få ut litt av frustrasjonen.. er det flere som virkelig er deprimert over at den j######la mensen kommer igjen og igjen hver måned og at det aldri skjer noe???

noen tips til å holde motivasjonen oppe???

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få bort denne depresjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja!!!! skjønner deg så godt!! blir så mye stress og skuffelser av hele prøvinga og langt fra sånn jeg trodde det skulle bli!!!

prøver å tenke at for hver gang er vi en gang nærmere og at det (forhåpentligvis) bare er et tidsspørsmål til det blir vår tur. men ikke lett!! jeg lar meg selv være lov til å være skikkelig deppa den dagen tr kommer, syns bare synd på meg selv. Men så neste morgen tvinger jeg meg selv til å tenke på andre ting, og kjøper en liten ting til meg selv. masse lykke til!!

Skrevet

det hørtes smart ut, skal prøve å tenke sånn jeg også, blir liksom så sliten av hele greia også siden det er hemmlig at vi prøver så kan jeg ikke snakke med noen av mine venninder om det heller,så får liksom inngen utløp for all frustrasjonen...

men masse lykke til deg også:)

Skrevet

Ja! Mensen kom i dag:( En dag før tida i tillegg!:( Så humøret er helt på bånn i dag. Jeg begynner faktisk å gi litt opp. Ser det ikke for meg lenger. At jeg skal gå gravid igjen. Jeg har jo vært gravid noen ganger nå. Men de 3 siste gangene har jo ikke endt bra:( Jeg stresser med tanken på at lille snuppa her ikke får søsken. At det blir for mange år i mellom. Nei, ikke min dag i dag:( Skulle jo hatt ei lita tulle til her:(:( Beklager. Dette ble bare syt fra meg. Jeg vet ærlig talt ikke hva vi skal gjøre for å holde motet opp... Jeg har ikke lyst å gi opp, men tror jeg gjør det. Vet at dagen mensen kommer er den værste. Så lysner det litt når det nærmer seg eggløsning;) Prøver også å tenke at for hver dag så nærmer vi oss kanskje...men... ikke lett det her. Vi får prøve å holde oss opptatt med alt mulig annet, og ikke tenke på baby hele tiden. Men no veldig hjelp fra meg i dag, det var ikke lett...beklager. Jeg ønsker deg masse lykke til ihvertfall!!!! Og vet hvordan du har det i dag. God klem!!!! Vi skal klare det en gang:)

Skrevet

du har så rett, vi får prøve å holde oss opptatt med alt mulig annet:) vi blir vel gravide vi også til slutt og endelig kan få litt ro i sjelen:) det var bare litt deilig å få ut frustrasjonen og få høre litt hvordan andre har det også:) masse lykke til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...