♫røverdøtreog♪røver Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 og.. har brukt EL-tester fra QR i tillegg.... Altså, når tempen stiger, er EL over, ikke sant?? Begynner å bli forvirret, tror jeg. Hvordan finner man egentlig EL da? Kan EL være over når det slår ut på QR-eggløsningstest?
Eurecaღmed spireღ Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 hei jeg bruker babycomp. jeg har opplevd at den sier jeg har el en dag, men når syklusen er over bekrefter den eggløsning, har opplevd da at den flytter seg flere dager....
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 20. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2009 Jah, ikke sant?! Befruktningsoptimum, du liksom....=) EL var 4 dager før, og det får man vite etterpå... Jeg bruker qr eggløsningstest i tillegg jeg nå. Hva med deg?
Eurecaღmed spireღ Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Det skjer ikke med meg lenger, fordi jeg har brukt den ca 6 mnd nå, så den kjenner meg bedre. Er i grunnen fornøyd. men nå etter at jeg har hatt SA sliter den med meg igjen.... ja, ja. Klarte ikke bli gravid før jeg kjøpte denne greia, så nytte har den jo gjort.
LilleBanan blir storebror Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Jeg har ladycomp da. Men det samme skjer her også. Den korrigere litt på EL etter du har registert 3dje dag med mensen. var helt vanlig sa de på pfc.no. Jeg har brukt min i 9-10 sykler og det skjer enda, men ikke de helt store forandringen da. Er jo bare å hoppe i høyet fra og med noen dager etter endt mensen så er man på den sikre siden uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå