Gå til innhold

Hvorfor så mange anonyme innlegg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer fra 0-1, hvor det ikke finnes noen anonym-knapp. Jeg syns det er knallbra at man kan være anonym dersom man skal spørre om/ fortelle om noe som oppleves vanskelig - men syns personlig det er kjekt å bli litt kjent med de forskjellige som er på forumet. Forstår ikke helt hvorfor folk er anonyme når de diskuterer helt hverdagslige ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig lett å trykke anonym når man har muligheten, kanskje hvis man er litt usikker på selv og/eller ikke vil bli "kjent" igjen. Skulle ønske de kunne fjernet knappen her som de gjorde på 0-1 år.

Skrevet

større barn, større problemer ;)

Jeg synes det er veldig greit å kunne være anonym. tross alt kan disse innleggene leses av hvem som helst.

Savnet anonymknappet på 0-1

Skrevet

Helt enig med deg jeg HI, skrev et lignende innlegg her da jeg gikk over hit jeg også;)

Har vært 3-4 andre etter meg som har stil spørsmål ved dette også så du er ikke den eneste;)

Klar det er fint hvis det er noe flaut/ekkelt, men ikke ellers?!

Skrevet

Jeg kjenner så altfor mange her inne så liker at det er en anonymknapp som jeg kan gjemme meg bak om jeg skriver innlegg med innhold jeg vil holde for meg selv :) Men bruker ikke den knappen i vanlige innlegg eller når jeg svarer noen på det du kaller hverdagslige innlegg HI :) Men plager med absolutt ikke at noen bruker anonymknappen mye. Sier meg jo like lite om det står anonym eller f.eks. Steinbukk81. Kjenner jo ikke personen uansett :) Men det var kanskje poenget ditt uansett HI? hehe :)

Skrevet

jeg er alltid anonym..

jeg tror det kommer av at jeg hater og få oppmersomheten fra folk..hvis du skjønner,at alle stirrer på meg..

Skrevet

Ikke svar på spørsmålet ditt, men husker ikke om jeg har ønsket deg velkommen til 1-2? Gratulerer så mye med dagen til Snuppelure og til deg! Her har vesla blitt 13 mnd. og løper fra oss! Deilig å se at hofteputestarten på livet hennes ikke har gitt noen men. Men akk, så mange blåmerker vi får i huet da!! Dunke, dunke, dunke i bordet!! Vrææææl! Garantert mammas skyld!

= )

Skrevet

Takk for det! SNuppelure er 12,5 mnd og veksler mellom åling og krabbing. Antar at hun kommer til å gi det enda litt tid før hun begynner å gå.

Som sagt: jeg har full forståelse for at det iblant kan være greit å være anonym. Og jeg syns det burde være en anonymknapp på 0-1, selv brukte jeg lang tid på å få morsfølelsen på plass, og amminga fiksa jeg ikke i det hele tatt - mens det sto på hadde det vært greit å få skrevet av seg litt frustrasjon.

Jeg får bare gå foran med et godt (?) eksempel, og signe alle mine innlegg i alle fall. KJekt å se igjen nickene fra 0-1 - du Anita var jo en av dem som hjalp meg veldig med flaskegreiene, så du har en ekstra stjerne hos meg:)

Skrevet

Ditto, må jeg si! Godt å se at andre er på samme bølgelengde som en selv når ting føles problematisk. Min mor sier at hun aldri har hørt om friske barn som ikke kan gå når de begynner på skolen, så det er håp for de aller fleste av oss, tenker jeg. ;-) Tiden flyr og vi med den! Blir spennende å følge dere videre! Ha en fin dag, Freken (navnet krever egentlig en forklaring) : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...