Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får det være nok!! nå er det fader i meg vår tur!!(er ikke så sint som jeg virker hihi) Vi har prøvd i lang lang tid,så nå håper jeg på en liten spire i julegave. (har en datter på 7 år,som ønsker veldig å bli storesøster,så jeg har iallefall vært fruktbar tidligere,har påvist eggl.også) Trenger masse råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd pergotime? Kan få utskrevet det hos gynekolog. Det skal ofte ikke mer til...

Skrevet

Nei det har jeg ikke-hva er egentlig det?

Skrevet

Vi prøvde i 5 år før det klaffet (på naturlig vis). Jeg fikk det rådet å skaffe hund. Vet ikke om det er årsaken, men gravid ble jeg i hvert fall :-)

Skrevet

Litt grisete det her, men det funka som faen hos oss=) Jeg ble gravid på 2 mnd!!

Sex regelmessig, gjerne stillinger som han kommer lengst inn. Ikke la han gå ut før den er slapp, ligge med beina og rumpa høyt i 20 min....Funka på oss=)

Lykke til!..=) haha

Skrevet

Det sies vel at hvis man ikke har blitt gravid innen 1 år så bør man gå til lege for utredning. F.eks. pergotime eller teste sædkvalitet mm.

Bestill en time hos legen du! Skal krysse fingra for deg, masse lykke til!!!!

Skrevet

Jeg har selv aldri prøvd pergotime, men tok en rensekur fra biodrain, som omrokkerte syklusen min, og ble gravid på 1 pp;)

Lykke til:)

Skrevet

Jg har gått på akupunktur. Den har sotte igang el, og det ble fullklaff før tredje time :)

Men tror jg vart bare heldig.

Skrevet

Akupunktur er det hotteste tipset jeg har:)Og selvfølgelig CB eggløsningstest

Skrevet

Jeg anbefaler pergotime jeg også. Hadde prøvd et år før jeg prøvde det og da satt spira med en gang!!!!! Det samme skjedde med venninna mi. Jeg hadde eggløsninger men kvaliteten var ikke god nok som gyn sa. Pergotime stimulerer til modning av egga.

Skrevet

Senk skuldrene! Lettere sagt enn gjort, men det er faktisk veldig mange som opplever at når de har sluttet å tenke på at de skal bli gravide, f.eks har bestilt time til utredning, har adoptert førstemann, har "glemt at de prøver, så er det klaff. Med oss klaffet det en mnd der vi hadde så mye annet å tenke på at vi ikke fokserte så mye på prøvinga.

Dessuten- det kan jo hende at det kan være noe med sædkvaliteten til mannen din, ect... har dere prøvd ett år kan dere be om utredning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...