Gå til innhold

Alkoholfri hvitvin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på fest ikveld, og drikke alkoholfri vin..andre som har gjort dette? det lukter jo som vanlig vin, så ingen kan vel merke det? Håper bare den smaker greit, slik at jeg klarer drikke noe (i tillegg til at jeg er superkvalm)! Er bare 8 uker så vil ikke si noe enda!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gjøre det samme om noen uker, hehe. Men skal heller pine i meg en flaske med drittvin enn å ha alt maset om graviditet.

Skrevet

kjøp roses lime da vel:) En dært i cola'n og det lukter drink. Brutter klarte faktisk å selge sånne til berusede folk som en drink. "ahh den var gho altshå" hehe

Cola med litt sitron i smaker kanskje bedre enn hvirvin? Og er god til å lage lemonade, noen dråper til sitronvann e.l. ellers og.

Ellers kan du jo helle ut litt hver gang du er på do. også "nei her går det unne, jeg må¨visst fylle på igjen" Samme om du blir tilbudt. "ja takk, men bare halvt glass. Begynner å ha fått i meg en del i kveld" så bare nipper du såvidt, sier den var nydelig og at du holder på å tisse på deg. Samme prosedyre;) Evt hell glasset i typen;)

Husk at alt blir busta om du har med deg originalflaska da;) Må helle over på annen flaske.

Skrevet

Den alkoholfri vinen som heter Ariel er faktisk ganske god. Er en som er rosevin lignende (litt lysere enn vanlig rosevin). Den er kjempegod :) Kjøp deg ei flaske med vanlig rosevin med alkohol, tøm det ut, vask flasken, og tøm den alkoholfri vinen i flasken ;) Ingen som merker noe da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...