BettyBoob Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Vi starter prøving 1 oktober, dvs da slutter vi med kondomene. Da jeg fikk førstemann var det ikke planlagt (og med en annen mann), så for meg er det helt nytt å skulle "prøve" Jeg vet at jeg ble gravid dagen før IKM den første gangen. Jeg tenker at det er liten vits i å stresse med EL-testing osv helt i begynnelsen, bare prøve å ta det litt som det kommer og evt begynne med det hvis ting ikke skulle klaffe etter flere mnd. Er kanskje lurt å ha sex rundt EL selvsagt, men det blir sånn ca Jeg har begynt å ta folat, er det noe annet jeg bør tenke på? Røyking slutter jeg med den 1 oktober (før prøvingen starter), den datoen satt jeg meg for 6 mnd siden før vi bestemte at vi skulle prøve, men det viser seg jo å passe veldig bra!
Loppa- nr2 i magen Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Hei Ser ikke ut som du trenger noen tips Du tar jo folat og har planer om å slutte å røyke. Vil bare ønske dere lykke til!
Loppa- nr2 i magen Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 En ting til Det er en egen tipsliste her på bli gravid. Har dyttet den opp så du skal se den.
Andremann snart? 3.pp Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Hei, og så flink du er som skal slutte å røyke!!!! Anbefaler deg å finne ut når du har el, og så ha sex dagene FØR, da har forskningen vist at det er flest som blir gravide;) Masse lykke til! PS! For å holde styr på syklusen gir www.fertilityfriend.com en veldig bra oversikt!
BettyBoob Skrevet 20. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2009 takk for svar, skal sjekke ut tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå