Vesla222 Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Jeg er gravid 9+1, men oppdager at symptomene gradvis avtar. Er ikke dette litt tidlig? Jeg var veldig kvalm om morgenen i uke 6-8, men nå merker jeg at jeg er mindre kvalm. Brekker meg/kaster fremdeles opp kanskje et par ganger om dagen når jeg er spesielt sulten, men mye mindre enn før, og jeg trigges ikke like lett av div. lukter. Har litt ømme bryster, men kanskje litt mindre enn før? Ellers har jeg ikke hatt noen særlige svangerskapssymptomer til nå. Kan også nevne at jeg hadde bittelitt lyserosa blod i utfloden på onsdag.... Hva tror dere? Er dette noe å være bekymret for, og bør jeg kontakte lege?
mael82 Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Er akkurar 10 uker i dag, symptomene mine begynnte også å avta for rundt en uke siden. Tror det er normalt, håper i allefal det:) Tror vi bare skal glede oss over dette. Kjenner i allefall at overskuddet gradvis vender tilbake og er egnetlig bare glad for dette. Lykke til videre i svangerskapet.
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Jeg opplever også det samme som dere. Jeg er 11 uker på vei, og har ikke akkurat så mange symptomer lenger. Er vel litt mer sliten enn jeg er til vanlig. Og blir mer uggen enn før når jeg går for lenge uten å spise. Men har ingen ømme pupper og har heller ikke hatt det noe særlig, kanskje bare litt ekstra følsomme Kan så vidt kjenne at det strekker seg litt i magen og stikker en gang i blant. Men det er det eneste. Har begynt å få mer utflod enn vanlig nå. Det har jeg ikke hatt før. Prøver å slappe av og nyte det så lenge jeg ikke er så uggen! Er ikke alltid like lett. Syns det er så mange som mister, også de som er rundt 12 uker på vei.. Tenkte jeg skulle bestille UL snart så vi vet at det er liv der.
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Avtatt litt her også, jeg er 9+4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå