Gå til innhold

Dere som har flere runder bak dere; om en ikke lykkes på 3 forsøk, får man da nye tre med støtte fra staten eller må en betale det selv? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok over og ut med støtte fra det offentlige etter 3 forsøk dessverre. Dere må over til en privat klinikk + betale medisinene selv. MEN dersom ett av de tre forsøkene blir avbrutt av en eller annen grunn vil det offentlige dekke utgiftene til ett forsøk til.

Håper det lykkes for dere før det kommer så langt. Men vær klar over at det er veldig mange som må gå den veien, og de private klinikkene gjør en fantastisk jobb

Hei du!

Man får bare tre forsøk i det offentlige per barn og kun for inntil to barn.. Jeg har skjønt det sånn at det telles som et forsøk når man har har fått satt inn egg.

Men, sannsynligheten er jo stor for at dere klarer dere med tre forsøk! Spesielt siden det ble klaff på første sist :-)

Takk :) Joda, vi satser på å klare det innen tre forsøk neste gang også, men det slo meg at jeg faktisk ikke visste om hvor mange runder med 3 forsøk en fikk pr barn. Leser jo stadig om alle som har 1, 2, 3 og flere runder og da blir det jo fryktelig dyrt etterhvert. Utrolig at vår rike norske stat ikke kan spytte inn mer.....mmmm

Må bare rette litt (ihvertfall som de sa til oss) Det telles som forsøk å ta ut egg. Dvs at hvis det er mange egg, og de blir lagt på frys, så teller ikke innsett som forsøk. Man kan ha så mange innsett som man har egg, uten at det teller som forsøk. Nå skal jeg ikke si om det er noe de sier overalt, men vi var under St.Olavs... Tvi tvi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...