tappancs Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Hei Jeg har Lana sine ammeinnlegg, de er store myke og greie å ha på. Men for det første så klør det innmari mye og for det andre er de blitt "hårete". Jeg vasker dem i Milo i kaldt vann og koker dem innimellom (de tåler det) men siden det er veldig lite greit å ta vekk ullhår fra puppen med skrikende baby på fanget og heller ikke noe særlig å gå rundt å klø puppene hele tia så har jeg endt opp med å bruke Mesoft inni, som blir mere higienisk og forholdsvis greit. Men så begynte innleggene å krølle seg på kantene, som føles ubehagelig samtidig så er jeg redd for at de trykker såpass at jeg får tette melkeganger pga det. Nå er jeg litt sår og ser at Mesoft klistrer seg, ikke bra det heller. Mitt spm: er alle innleggene i ull så vanskelige å bruke eller er det meg som gjør feil? Er det noen som kan anbefale bedre merke eventuelt? De skal helst være dekkende, men kunne vært litt tynnere og samtidig uten hår og klø.
MiMa09 Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 jeg har nøstebarn sine i ull og silke. De er helt fantastiske. Det er en grov og en mykere side, og har den myke inn mot brystvortene. De har vært rimelig såre i starten, men det hjalp veldig med de innleggene. Betydelig bedre enn de engangs fra libero og avent ++ for de i papir klistret seg jo virkelig til puppen. Jeg vasker mine et par ganger i uka med spesialvaskemiddel for ull og silke også fra nøstebarn. Vet forresten ikke om de kan kokes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå