2010 April-babyen Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Tror jeg blir gal av en sur sambo!!! Han har skikkelig press på jobben for tia, og det går sterkt ut over humøret hans!! Det blir jo ikke akkurat noe bedre av at jeg er hormonell i tillegg, men føler jo at jeg er litt unskyldt da! Argggggghhhhh, måtte bare få det ut;)
Gjest Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Mange menn som også blir hormonelle elle påvirket når dama er gravid...=0) Min mista matlysta han også når jeg var på det kvalmeste...enda han alltid har spist godt,ble nesten litt bekymra for han! hehe;-)))
minimee->Trym Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Min samboer er mer hormonell enn meg for å si det sånn! Var det under forrige graviditet også, så jeg tror de blir påvirket også! De tenker jo selvfølgelig litt annerledes enn oss, og merker det på en annen måte, men absolutt en viss påvirkningskraft hos mennene også!
*LillaMeg* Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Må være noe som går, min er skikkelig gretten for tiden.. Håper det går over snart!
nicki82 Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Er eeegentlig litt spent på reaksjonen til samboeren min. Han har fått beskjeden om graviditeten min på onsdag. Men siden han har besøk, er det blitt satt litt til siden. Hver gang besøket forsvinner ut fra synsvinkelen, snakker vi om det i smug. Gleder meg til imorgen. Dette er min første graviditet, og jeg merker ikke noe til hormonell raseri, snarere tvert imot Prøveperioden har vært helt fantastisk med han ved min side, og jg gleder meg så til å si hva svangerstiden har i vente:) Er superforelsket etter maaaaaaaange år i samboerskap:)
nicki82 Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Ok..innser at innlegget passet ikke helt til tråden, men looover å skrive inn når raseri hormonene kicker inn, for de gjør det heelt sikkert Dessuten så regner med at selv om det går fint foreløbig, garanterer jg at typen vil komme til å tråkke i salaten snart..han er tross alt en mann XP Lykke til videre i svangerskapet, jenter:)
yrsa Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Ja, jeg skriver under på dette jeg óg, makan te surpomp som bor her i huset for tiden skal en lete lenge etter... skulle tro at det var han som var gravid og ikke jeg!
mamma og my Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 De som har forsket på menn og damer og graviditet, har funnet at pappaene får omtrent de samme reaksjonene både før og etter fødsel, de blir kvalme, får fødselsdepresjon ect...
bittelill Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Hehe jeg har samme problem, men på et annet nivå. Jeg er sååååå sliten og trøtt i dette svangerskapet, og sambo er smittet av dette tror jeg. Han er vanligvis pepp og full fart hele tiden, men nå klager han daglig på hvor sliten og trøtt han er. Ja STAKKARS deg får jeg lyst til å si, for det er faktisk jeg som er gravid og virkelig kjenner dette på kroppen. Resultatet er selvsagt at det er lite sympati ute og går for meg, og sjelden jeg får spesialbehandling, noe som hadde vært veldig godt akkurat i disse tider. Men men vi skal nok overleve begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå