Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Jeg møtte noen herfra på ferie i sommer. Litt tilfeldig for det var snakk om reisemål og noen skrev at de skulle samme sted og hadde barn på samme alder. Stedet var såpass lite at vi skjønte raskt hvem de var. Det var gøy for ungene som lekte fint sammen og de var hyggelige folk. Kan ikke akkurat si at vi ble gode venner for vi har ikke hatt kontakt annet enn et par mailer i ettertid, men som sagt hyggelig å møtes.
Frøken Freken Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Har nettopp komt over fra 0-1, der har jeg møtt tre forskjellige. Skal i 1-årsdag til den første jeg ble kjent med i morgen - barna våre har møttes jevnlig siden de var 3 mnd og vi er veldig gode venninnger. Bor et stykke fra hverandre, så vi møtes ikke så ofte nå som vi er i jobb igjen:( Ellers - møter jevnlig en som har flyttet til samme by som meg nylig. Kjenner ikke noe behov for å bli kjent med nye nå - men i den tiden jeg hadde permisjon var jeg litt ansom, siden barselgruppa ikke funka. Er knallglad for at jeg har fått nye venner på dib:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Nei, men har noen på fb og msn og slikt... men ingen av oss bor på samme plass, så da så....
Ranveig R Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Ikkje no, men i 05 - 06 møtte eg ganske mange på DiB-treff, og i 06 - 07 var det masse felles trilleturar. Har fått ei veldig god veninne som eg traff her, eg er til og med fadder til yngste barnet hennar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå