Gå til innhold

flere gravide frisører ?

anne-kat

Anbefalte innlegg

vi frisører er så avhengige av kundene og jeg føler jeg ikke vil svikte mine faste.

leker med tanken på å jobbe en dag annenhver eller tredje hver uke for og fortsette og ha et tilbud til de som jeg ikke vil miste!når mine første 9 uker er brukt opp vel og merke.

spesielt siden jeg bare har rukket og være ute i jobb i 1.5 år siden nr. 2 ble født.

det er liksom så viktig å ha en stabil kundegruppe og komme tilbake til.. så vi får se hva samboeren sier til mitt forslag!

er 22 uker på vei så jeg har litt tid til å tenke på ennå...

bare lurer på om det bare er meg som tenker sånn,

eller om det fins flere der ute?

Fortsetter under...

Har akkurat samme plan som deg, tror jeg da... Ikke bare for å beholde kundegruppen,men også for å utvide permisjonstiden slik at jeg kan være hjemme noe lengre!

Men er jo veldig greit å kunne ha et par dager på jobben innimellom for å holde seg oppdatert på jobben og "ikke bli glemt" =)

• 4 uker senere...

Åh...godt det er flere!

Jeg kommer til å bruke tidskonto! Evt begynne tidlig om mulig å ta en dag i uka....for å holde unna, og være tilgjenngelig for kundene!

Jeg føler litt på at det forventes endel da....!

Kundene er tross alt d vi lever av....

Med de to første var jeg borte i nesten ett år...det var som å begynne på nytt igjen begge gangene! Nå blir det syv år siden sist, så mange av kundene mine trodde jeg var ferdig med små unger....*obsi* hehe

Jeg er også veldig opptatt av å ha tiden nå da...nyte den både med babyen og storegutta...!

Puh..næææi....jeg vet sannelig ikke hvordan å løse dette på best mulig måte!

Veldig positiv til alle meninger og tilbakemeldinger....

• 4 uker senere...

Jeg er bare seks uker, men magen er diger og oppblåst. Jeg kommer til å jobbe så lenge jeg orker. Drømmer om en jobb der man ikke må slite sånn for "lønna" , kundene forsvinner fort ja, og det medfører endel bekymringer,

Jeg har tenkt og jobbe noen timer på kveldene, og litt lørdager når mannen er hjemme så fort jeg føler meg iform til dette.

jeg orker nok ikke slite meg ut, har tvillionger fra før, og mistenker det nå også..., så jeg starter nok med 50 prosent stilling så fort jeg kjenner at jeg behøver det, da holder man jo lengre ut..

• 2 måneder senere...

jeg har egen salong å er nå 5 uker på vei..

holder på å planlegge å må ansette noen i min stilling når jeg ikke klarer mer og blir sykemeldt =(

tenker mye på kundene mine når jeg blir borte en stund, er ganske nyoppstartet så dette er litt småskummelt å skal være borte i et helt år....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...